Blog, hírek, fejlemények

Blog, minden ami a sikeres webáruház üzemeltetéshez, indításhoz kell

Felhasználóbarát, vásárlásösztönző webáruház + Sok vásárló + Magas konverziós arány + Nagy bevétel = Sikeres webáruház
A webáruházkészítésárak.hu csapatának küldetése az, hogy az Ön webáruháza ilyen legyen! Rendszeresen olvassa webáruház készítés blogunkat!

Mit tartalmazzon egy webshop szállítási információk oldala?
nov
13
2 perc
Az egyik leggyakoribb oka a kosárelhagyásoknak, hogy a vásárlók a vásárlási folyamat késői fázisában találkoznak olyan díjakkal, melyeket túl soknak ítélnek meg, és abbahagyják a vásárlást. A legtöbbször előforduló költség a szállítási díj. A webáruház szempontjából célszerű egy külön szállítási információk aloldalt készíteni, és azt jól látható...
Hogyan növeljük egy webáruház rendeléseinek értékét?
nov
07
3 perc
Minden webshop folyamatosan azon dolgozik, hogy több bevételre tudjon szert tenni. Ennek elérésére több lehetőség is van. Az egyik a látogatószerzés, vásárlószerzés, melyekkel új embereket lehet webshopodra csábítani, akiket aztán vásárlóvá próbálsz konvertálni. A másik lehetőség, hogy azt próbálod elérni, hogy aki már biztosan vásárol, minél több...
Online vásárlás külföldről tudnivalók
okt
29
3 perc
Az internetes kereskedelem népszerűsége évek óta töretlenül emelkedik, egyre többen vásárolnak online. Ha Magyarország területéről, magyar webshopból rendelsz, akkor nem kell plusz költségekkel számolni, és könnyebb azt is eldönteni, hogy melyek a megbízható webáruházak. De mi a helyzet, ha másik EU-s országból jön a csomagod, vagy akár az EU-n...
Hogyan csinálj az egyszeri webshopos vásárlókból visszatérőt
okt
24
3 perc
A webáruházas kereskedelem két fontos folyamatból áll: az első feladat, hogy a látogatókat rávedd arra, hogy vásároljanak nálad, majd a következő feladat, hogy az egyszeri vásárlók visszatérjenek webshopodra, és még többször vásároljanak a jövőben. A legtöbb egyszeri vásárló az ünnepi időszakban érkezik a webáruházakhoz, mivel ilyenkor...
Visszajelzések kérése webáruháznál: a kérdőív
okt
17
3 perc
Amikor elkészíted webáruházad, akkor feltételezed, hogy a látogatóknak, vásárlóknak mire lesz szükségük, és az alapján készíted el a webshopod. Ha elindítod webáruházad és jönnek az emberek, akkor már lehetőséged van arra, hogy tőlük kérj visszajelzéseket, melyek alapján javíthatod webshopodat, és extra bevételekre tehetsz szert. Cikkünkben a...
A közösségi média használata webáruház ügyfélszolgálatként
okt
10
4 perc
A közösségi média jelentős szerepet játszik az emberek mindennapjaiban. Ennek megfelelően a nagyobb cégek már évek óta jelen vannak, hirdetnek az egyes platformokon. Hazánkban a Facebook a legnépszerűbb közösségi média oldal, így itt ma már szinte kötelező minden webshopnak, vállalkozásnak jelen lenni rajta, de a Twitter és az Instagram...
Webáruház üzemeltetés: hogyan készüljünk az ünnepekre
okt
03
4 perc
Lassan jön a karácsonyi időszak, ami jelentős forgalomnövekedést szokott okozni a webáruházak számára. Ilyenkor gyakran szoktak az emberek saját maguknak vásárolni dolgokat, valamint ismerőseiket, barátaikat, rokonaikat megajándékozni. Webshopok számára célszerű az ünnepi szezont kihasználni, cikkünkben arról lesz szó, hogyan lehet ezt megtenni...
Webáruház üzemeltetés: az ajándékkártyák kihasználása
szep
26
3 perc
A webshopok egyik legfontosabb feladata, hogy folyamatosan új vásárlókat tudjanak szerezni, valamint, hogy új emberekkel ismertessék meg a webáruházat, akik aztán később vásárolni fognak tőlük. Erre az egyik lehetőség az ajándékutalvány, amely vásárlást és új látogatót jelenthet egyszerre. Bejegyzésünkben tippeket, tanácsokat fogunk adni...
Mit tanulhatnak a webáruházak a fizikai boltoktól?
szep
19
4 perc
A webáruházas kereskedelem és a fizikai boltok között számos különbséget találhatunk, első ránézésre teljesen másnak tűnik a két kereskedelmi forma. Ennek ellenére azonban vannak olyan trükkök, megoldások, melyeket érdemes átvenned a fizikai boltoktól, ha sikeres webáruházat szeretnél működtetni. Ezeket fogjuk cikkünkben bemutatni. Az...
Webshop keresőoptimalizálás: a meta címkék elkészítése
szep
13
4 perc
A webáruházak számára az egyik legfontosabb feladat, hogy minél több látogatót, vásárlót tudjanak szerezni, aminek elengedhetetlen eleme a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás (SEO) több részfolyamatáról írtunk már bővebben, ilyen volt a blog indítása (tartalommarketing), az egyedi termékleírások elkészítése vagy a főoldal...
Webshop készítés: a kapcsolat oldal kialakítása
szep
05
3 perc
Jártál már úgy, hogy rátaláltál a szinte tökéletes termékre egy webáruházban, csak néhány apró kérdést szeretnél feltenni az eladónak, és rendelnél is, de nem találod az elérhetőségeit? Nem vagy egyedül. Gyakori hiba webáruház készítés során, hogy a vállalkozás nem tünteti fel elérhetőségeit, vagy csak el vannak dugva az oldalon. Cikkünkben a...
EU pályázatok vállalkozásoknak webáruház készítésére
aug
30
4 perc
Az Európai Unió számos projekt megvalósítását támogatja az uniós pályázatok segítségével. Az éppen aktuális program az Európa 2020 stratégia, aminek magyar megfelelője a Széchenyi 2020 program. Számos témában lehet pályázatokat benyújtani a Széchenyi program 2020 keretein belül, bejegyzésünkben azokra a pályázatokra fogunk koncentrálni, melyekkel...
Mi az a Google Trends és mire jó?
aug
22
3 perc
Az ingyenesen használható Google Trends lényege, hogy megmutatja az egyes keresési kulcsszavakhoz, kifejezésekhez tartozó statisztikákat különböző területekre bontva. Ez a terület lehet akár az egész világ is, de lehet kifejezetten a magyarországi keresésekre szűrni, sőt, akár hazánk egyes megyéire is le lehet bontani a statisztikákat, ha elég...
Vállalkozás ötletek, vállalkozás indítása: nyiss webáruházat
aug
14
3 perc
Manapság már számos lehetőség áll rendelkezésedre, ha saját vállalkozást szeretnél indítani. Ezek közül az egyik egy saját webáruház indítása. A webáruházak rengeteg előnnyel rendelkeznek a tradicionális vállalkozásokhoz képest, és nagyon könnyen elindíthatók. Bejegyzésünkben ezeket az előnyöket fogjuk megvizsgálni. Az internet fejlődésének...
Gyakori hibák webshop indításakor
aug
08
4 perc
Egy webshop indítása elméletben nem bonyolult dolog, gyakorlatban azonban sokszor előfordulnak olyan gyakori hibák, melyeket egy kis utánajárással, tervezéssel meg lehet előzni. Bejegyzésünkben olyan hibákat fogunk bemutatni, amiket célszerű megelőzni, ha azt szeretnéd, hogy internetes áruházad minél gyorsabban sikeres legyen, pénzt hozzon...
Webáruház eladásainak, bevételeinek növelése
júl
31
5 perc
Minden webáruház célja, hogy folyamatosan növelje eladásait, és ezáltal a bevételeit. Ennek megfelelően minden lehetőséget meg kell arra ragadni, melyek célja az eladások növelése. Cikkünkben ilyen lehetőségeket, megoldásokat fogunk bemutatni, melyek alkalmazásával Te is növelheted webshopod bevételeit. Reszponzív, mobilbarát webáruház...
Webáruház üzemeltetés: a vásárlás megköszönése
júl
23
3 perc
A webáruház üzemeltetés egyik alapszabálya, hogy olcsóbb, könnyebb egy korábbi vásárlót megtartani, mint egy újat szerezni helyette. Ennek megfelelően a webshopok számára rengeteg olyan lehetőség van, amivel tudják növelni a további vásárlás esélyét. Bejegyzésünkben ezek közül fogunk egyet bemutatni, a vásárlás, rendelés megköszönését. Annak...
A webáruházak előnyei vállalkozások számára
júl
09
4 perc
Az internetes kereskedelem a virágkorát éli manapság, és valószínűleg népszerűségének növekedése nem fog megállni ezen a ponton, hanem várhatóan tovább emelkedik majd. Mivel a vásárlók körében rendkívül népszerű a webshopokból történő rendelés, így azok a cégek is elgondolkodhatnak egy webáruház indításán, melyek csak fizikai bolttal, üzlettel...
Webáruház hűségprogram indítási tanácsok
jún
28
4 perc
A webáruházas vásárló szerzés egyik alapszabálya, hogy többe kerül új vásárlót szerezni, mint egy régit megtartani. Ennek megfelelően gondolnod kell arra, hogy a korábbi vásárlókat, regisztrálókat milyen eszközökkel fogod rávenni arra, hogy a későbbiekben is vásároljanak cégedtől. Erre az egyik népszerű megoldás a hűségprogram létrehozása...
Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?
jún
20
3 perc
A mai modern marketing megoldások mellett van, ami változatlanul sikeres a régi, megszokott lehetőségek közül is, ez pedig a hírlevél. A közösségi média kampányok, a Youtube videók, a fizetett hirdetések (pl. Google Adwords) mind jó lehetőségek arra, hogy új látogatókat, vásárlókat szerezz, azonban, hogy a lehetőségeket minél jobban ki tudd...
Webshop működtetés: a termékek csomagolása
jún
11
3 perc
Egy webáruház működtetésénél fontos, hogy minden lehetőséget kihasználj arra, hogy jobb szolgáltatásokkal, termékekkel, árakkal rendelkezz, mint a konkurencia. Ezek közül a termékek és az árak rendelés előtt a vásárlók rendelkezésére állnak, azonban a szolgáltatások közül nem mindegyik ilyen. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, milyen lehetőségeid...
Webshop blog: tanácsok egy bejegyzés, cikk elkészítéséhez
jún
05
4 perc
A webáruházak felületén megjelenő rendszeres, friss, új tartalom ma már az egyik elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak (SEO-nak) és a marketingnek egyaránt. Ennek megfelelően cégünk is egyre több olyan webshopot készít, ahol külön kérik az Ügyfelek, hogy legyen lehetőségük cikkeket, híreket közzétenni. Egy ilyen bejegyzés elkészítéséhez...
GDPR-megfelelés: a hírlevél, az Analytics és az Adwords
máj
22
4 perc
Az Európai Unió új adatvédelmi rendeletéről, a GDPR-ról már írtunk részletesen az előző linken. A rendelet 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az EU-ban, és az egész világon egyaránt. A rendelet következményei a világ számos területén meg fognak jelenni, többek között jelentősen megváltoztatja az internet...
GDPR: Az EU új adatvédelmi rendelete webáruházak számára
máj
14
5 perc
A GDPR (General Data Protection Regulation) az EU adatvédelmi rendelete, amely 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az egész világon. Szeretné, ha új webáruháza megfelelne a GDPR szabályoknak? Készíttesse velünk webáruházát! Kire vonatkozik a GDPR? Annak ellenére, hogy csak EU-s szabályozás, minden...
GDPR tudnivalók cégek, vállalkozások számára
máj
11
4 perc
A GDPR (General Data Protection Regulation) az Európai Unió új adatvédelmi rendelete, amely 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az egész világon. Sokan azt hiszik, hogy ez csak a honlapok, webáruházak adatkezelésére fog vonatkozni, azonban ez nem így van. A GDPR minden olyan cégre vonatkozik, amely EU...
Webáruház marketing tippek a fiatalok eléréséhez
máj
10
3 perc
A mai fiatalok már teljesen másképp értékelik a marketinget, a reklámokat, mint az idősebb emberek. Ennek megfelelően, ha webáruházaddal, vállalkozásoddal meg akarod őket szólítani, akkor speciális marketing megoldásokat kell hozzá alkalmazni. Cikkünkben olyan tippeket, tanácsokat fogunk bemutatni, melyekkel ki lehet elégíteni a fiatal generáció...
Vásárlói vélemények kérése webáruházra
máj
03
4 perc
A vásárlói vélemények megjelenítése az egyik legjobb megoldás webshopok számára, hogy új eladásokhoz jussanak. A vélemények megjelenítéséhez azonban szükség van arra is, hogy először a látogatók, vásárlók véleményeket írjanak. Cikkünkben arról lesz szó, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy rávegyük a korábbi vásárlókat, hogy értékeljék...
Webshop készítés: a Rólunk oldal elkészítése
ápr
26
3 perc
A webáruházaknál a Rólunk (Bemutatkozás) oldal az egyik legfontosabb, nem közvetlenül a termékekhez kapcsolódó oldal. Ennek ellenére sokan nem fordítanak elég figyelmet kialakítására, sőt, jó néhány olyan webáruházzal is találkothatunk, ahol egyáltalán nincs bemutatkozó oldal. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy miért fontos ez az oldal, és...
Webáruházas termék ajánlási megoldások
ápr
19
3 perc
Aki már vásárolt életében boltban, üzletben, tudja, hogy az eladók rendszeresen ajánlanak termékeket a vásárlóknak. Ez lehet ajánlás az alapján, amit a vásárló elmond, vagy akár a már kiválasztott termékhez is szoktak kiegészítőt, vagy esetleg a termék helyett egy jobbat ajánlani. Nincs ez másképp az internetes vásárlások, webáruházak esetén sem...
A keresési mező kialakítása webáruházaknál
ápr
12
3 perc
Ha megnézzük a sikeres webáruházakat, sok közös dolgot találhatunk a különböző webshopok között, egy valami azonban minden egyes sikerek webáruházban megtalálható, mégpedig az oldalak tetején, kiemelt helyen. Ez a dolog a keresési mező. Szeretné Ön is egyedi, profi webáruházat, ami profitot is termel? Készíttesse velünk webáruházát! A...
A popup ablakok használata webáruházaknál
már
29
3 perc
A popupok azok a kis felugró ablakok, amikkel gyakran találkozunk internetezés közben különböző honlapokon: felugranak, ha egy új honlapra érkezünk, ha vásárolni szeretnénk, ha elhagyni készülünk egy weboldalt stb. Ennek megfelelően sokak számára (főleg a gyakorlott internetet használók számára) az első tulajdonság, ami eszükbe jut, hogy mennyire...
Google Cégem regisztráció segédlet
már
22
4 perc
A Google Cégem egy olyan ingyenes szolgáltatás, melynek segítségével cégek és szervezetek egyszerűen kezelhetik az online megjelenésüket a Google rendszerben, például a Keresés vagy a Térkép szolgáltatásban. A cég adatlapja akkor jelenik meg, amikor az emberek vállalkozásodra vagy hasonló vállalkozásokra keresnek a Google Keresésben és a Térképen...
Mi az a Facebook Marketplace és hogy működik?
már
10
3 perc
A Facebook Marketplace a Facebook azon része, ahol termékeket lehet eladni/megvásárolni helyi szinten. Mivel a Facebook csoportokban mindig is működött ez az adok-veszek, így a vállalatnál úgy gondolták, megkönnyítik ezeket a folyamatokat egy saját felülettel, melyet kifejezetten erre a célra fejlesztettek ki. Ez lett a Marketplace. Fejlesztése...
Mi az a Facebook webáruház és hogyan használjuk ki?
már
08
3 perc
A közösségi média jelenlét ma már minden webáruház, sőt, vállalkozás számára elengedhetetlen. Az ilyen oldalak között a Facebook a piacvezető, a legtöbben ezt használják. Ezt lehet kihasználni a Facebook saját webáruházas felületével is. Miért jó a Facebook webáruház? Azok a cégek, akik rendszeresen használják a közösségi médiát,...
Webáruház termék szűrőinek kialakítása
feb
22
4 perc
A jól kialakított webáruházak törekednek arra, hogy minél jobban megkönnyítsék a vásárlók dolgát, a vásárlási folyamatot. Ehhez hozzátartoznak a megfelelő szűrési lehetőségek (filterek) is. A filterek kialakításának vannak általános szabályai, amellett, hogy minden egyes webshop a témájától függően egyéni szűrési rendszert kell, hogy megjelenítsen...
Hogyan ösztönözzük vásárlásra webshopunk látogatóit?
feb
15
5 perc
Minden webáruház tulajdonos álma, hogy a látogató megérkezik a webshop felületére, meglátja a terméket, amit keres, és gondolkodás nélkül megvásárolja. Ez így leírva jól hangzik, gyakorlatban azonban természetesen nem teljesen így működik. Természetesen lesznek olyan eladásaink, amik így történnek, de gyakorlatban tenni kell azért, hogy...
Hogyan kérjünk vásárlói, látogatói visszajelzéseket?
feb
08
3 perc
Az internetes kereskedelem egyik legfontosabb része, hogy minél több információt megtudjunk a látogatókról, vásárlókról, és ezeket a megszerzett információkat tudatosan alkalmazzuk webáruházunk jövőbeli működéséhez, valamint eladások generálásához. Erre jó lehetőség pl. a Google Analytics, melyet „telepítve” webshopunkra, megfigyelhetjük a...
Webáruház landoló oldal kialakítása
feb
01
4 perc
A landing page (landoló oldal) az a lap, ahova a látogató megérkezik webáruházunk felületére (Google-ből, fizetett hirdetésről vagy például egy blogról, linkről érkezik ide). Minél hamarabb fel kell kelteni az érdeklődését, rá kell bírni arra, hogy azt csinálja, ami miatt létrehoztuk a landoló oldalt. Ez a cél lehet pl. vásárlás, hírlevélre...
Hogyan szerezzük meg webáruházunk első vásárlóit?
jan
25
4 perc
Az internetes kereskedelem egyik legnehezebb feladata, legyen szó induló webáruházról, vagy már működő webshopról, hogy új vásárlókat szerezzünk magunknak. Ez különös nehézségekkel jár új, most induló webshop esetén, mivel nem „új” vásárlókat kell szerezni, hanem az elsőt, első néhányat. Sokan nem foglalkoznak eleget, vagy egyáltalán, a látogatók...
Webáruház üzemeltetés: A bankkártyás fizetés bemutatása
jan
18
3 perc
A bankkártyás fizetés a webáruházas tranzakciók egyik legelterjedtebb formája, az utánvétes fizetési mód mellett. Segítségével néhány másodperc alatt lehet egy webshop felületén kifizetni a megrendelni kívánt termékeket. Cikkünkben arról lesz szó, hogy a milyen előnyökhöz jutunk, ha webshopunkban is tudnak bankkártyával fizetni a vásárlók, hogy...
Milyen a jó webáruház design, kialakítás?
jan
15
5 perc
Ha megnézzük a sikeres webáruházakat, első ránézésre különböznek egymástól. Ennek ellenére azonban rengeteg hasonlóság fedezhető mind a designt, mind a működést tekintve közöttük. Egy webshop elkészítése nem csak abból áll, hogy esztétikus legyen, hanem arra is kell figyelni, hogy ellássa azokat a funkciókat, melyek ahhoz kellenek, hogy egy...
Webáruház kosárelhagyás csökkentése
jan
04
5 perc
A kosárelhagyás alatt azt értjük, amikor a webáruház vásárlója elkezdi a vásárlási folyamatot, berakja a kiválasztott terméket a kosárba, azonban valamilyen okból kifolyólag elhagyja a webshop felületét azelőtt, mielőtt a tranzakció megtörténne. Ha sok ilyen kosárelhagyás van egy webáruháznál, akkor azzal sok bevételtől eshetünk el....
NAIH adatvédelmi nyilvántartásba vétel folyamata, kitöltési útmutató
jan
03
5 perc
Egy jó büntetési pont lehet, ha adatot kezelünk, de nem vetettük magunkat adatvédelmi nyilvántartásba, ezért érdemes kitölteni minden webáruház tulajdonosnak ezt az ingyenes nyomtatványt és adatvédelmi nyilvántartási számot kérni. Segítünk! Ha szeretne Ön is egy jogszerű és fogyasztóbarát webáruházat készíteni, akkor keressen minket! Első...
Webáruház email marketing: a hírlevél
dec
22
3 perc
A hírlevél az egyik legalulértékeltebb marketing lehetőség a webáruházak körében. Sokan egyáltalán nem foglalkoznak vele, vagy csinálják, de nem használják a hírlevél által nyújtott összes lehetőséget. A saját hírlevélre feliratkozott személyek listája azért fontos, mert senkinek nincs meg az a lista, amit mi összegyűjtünk, így ha el tudjuk...
Webáruház email marketing: a rendelés utáni email
dec
21
3 perc
Ha webáruházzal rendelkezünk, de nem foglalkozunk az email marketinggel, akkor valamit rosszul csinálunk. Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, hogy lehet előnyünkre fordítani a vásárlás utáni emaileket, és több bevételt szerezni segítségükkel. Vásárlás utáni visszaigazoló email Közvetlenül a vásárlás után kerül kiküldésre a visszaigazoló email....
Webáruház készítés: a visszaküldési feltételek meghatározása
dec
15
4 perc
A sikeres webáruházakhoz hozzátartozik a jól átgondolt termék visszaküldési folyamat is. Sokan csak a törvényben előírt 14 napon belüli visszaküldést engedélyezik, valamint a költségeket a vásárlóval fizettetik ki, azonban nem minden esetben ez a legjobb megoldás. Ahogy a webáruház többi részével, a visszaküldéssel is lehet előnyhöz jutni a...
Webáruház készítés: a főoldal keresőoptimalizálása
dec
07
5 perc
A főoldal a webáruházak egyik legfontosabb oldala. Előző cikkünkben bemutattuk, hogy kell kialakítani, ha a látogatók szempontjából vizsgáljuk meg az oldal. Mai cikkünkben a keresőoptimalizált főoldalról lesz szó. A keresőoptimalizálásról (SEO) már írtunk bővebben, bemutattuk, miért fontos. Most megtudhatod, hogy milyen lehetőségeid vannak arra,...
Webáruház készítés: a webshop főoldalának kialakítása
dec
01
5 perc
A főoldal sok esetben egy webáruház leglátogatottabb oldala, az az oldal, amely a bizalom megteremtéséhez, a legtöbb eladáshoz vezet. Kialakítása nem egyszerű feladat, ha azt akarod, hogy minden egyes célnak megfeleljen. Ha több száz vagy ezer terméket árulsz, több tíz kategóriába sorolva, akkor annyi terméket kell megjeleníteni, mely jól...
Technikai tippek élő chat használatához
nov
23
3 perc
Legutóbbi cikkünkben tanácsokat adtunk az élő chat funkciót kezelő ügyfélszolgálati dolgozók részére, amivel javíthatják, megkönnyíthetik munkájukat. Mai bejegyzésünk szintén ezzel a témával fog foglalkozni, a különbség, hogy az élő chat funkció technikai oldalát fogjuk megvizsgálni, amivel fejleszthető, javítható az ügyfélszolgálat teljesítménye...
Élő chat használati tanácsok ügyfélszolgálatok részére
nov
17
3 perc
Ma már egy sikeres, nagyszámú látogatóval rendelkező webáruház egyik elengedhetetlen kelléke az élő chat funkció. Cikkünkben az ügyfélszolgálaton dolgozóknak fogunk segítséget nyújtani a problémamentes interakciókhoz. Az internetes vásárlók is ugyanazt a figyelmet várják el, amit a boltban vásárló emberek: a kérdéseikre egyből választ...
4791 - Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
nov
09
1 perc
Webáruház indítás előtt felmerül a kérdés, hogy milyen engedélyek szükségesek hozzá, milyen bejelentési kötelezettsége van. A webáruházak általában a 4791 - csomagküldő, internetes kiskereskedelem tevékenységi körébe tartoznak a TEÁOR’08 szerint (Tevékenységek Egységes Ágazati Osztályozási Rendszere). Ezt a tevékenységi kört fel kell venni a...
Webáruház készítés: a kategória oldal kialakítása
nov
07
5 perc
Az előző cikkünkben a webáruházak termékoldalainak leírásaival foglalkoztunk, mai cikkünkben egy másik webshop készítési tanáccsal fogunk szolgálni, a webáruház kategória oldalainak kialakításával kapcsolatban. A jól kialakított kategória oldal nem csak a hasonló termékeket foglalja össze, hanem információval is szolgál az adott termékekről,...
Webáruházak elleni jogerős határozatok adatbázisa
nov
03
1 perc
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2017. január 1-jétől előírja, hogy az internetes kereskedelem területén a fogyasztóvédelmi hatóság, a Gazdasági Versenyhivatal vagy a bíróság által jogerősen megállapított súlyos jogsértést elkövető vállalkozásokat egy nyilvános, internetes listán kell közzétenni. A súlyos jogsértés fogalmáról,...
Webáruház készítés: hogyan írjunk kiváló termékleírásokat?
okt
25
3 perc
Sokan nem gondolnák, de egy webshop elkészítésébe nem csak a termékek feltöltése, jellemzőik megadása tartozik bele, hanem a termékek leírását is el kell készíteni. Ez nem csak annyiból áll, hogy felsoroljuk a tulajdonságaikat, hanem lehetőleg egyedi, részletes leírással célszerű ellátni minden egyes terméket, mert ez alapján fogják az érdeklődők...
Mobilbarát webáruház készítés tanácsok
okt
16
3 perc
Csak azért, mert egy webshop használható okostelefonról, nem jelenti azt, hogy az mobilbarát webáruház. Cikkünkben olyan megoldásokat, tanácsokat fogunk bemutatni, melyeket követve biztosíthatod, hogy webshopod reszponzív, mobilbarát lesz. A mobilbarát kialakításra két lehetőség van: Külön mobilos „m.” oldal létrehozása Reszponzív...
Gyakori webáruház indítás előtti hibák
okt
06
3 perc
Mondhatni, hogy ma már minden közepes/naygobb vállalkozás számára alapkövetelmény egy webáruház készítése, ami látszik is a folyamatosan növekvő webshopok számán, azonban sokan gondolják úgy, hogy egy webáruház indítása nehézségektől mentes. Ez azonban nem is állhat messzebb az igazságtól. Nem csak annyiból áll egy webshop indítása, hogy...
Hogyan adjunk el drága termékeket webáruházunk segítségével?
szep
28
4 perc
Ha webáruházzal rendelkezel, vagy most tervezel webshopot nyitni, akkor valószínűleg gondolkodtál már azon, hogy mi van akkor, ha nem tudod elég olcsón adni termékeidet a konkurenciához képest. Természetesen a legjobb módja annak, hogy az érdeklődők nálad vásároljanak az, ha olcsóbban adod a termékeket, azonban nem ez az egyetlen lehetőség, hogy a...
Webshop konverzió növelés tippek
szep
25
5 perc
Sokan úgy gondolják, hogy elég elkészíttetni egy webshopot, látogatókat szerezni, és garantált a siker, azonban ez nem is állhatna messzebb a valóságtól. Ha nem tudod ezeket a látogatókat vásárlókká konvertálni, akkor nem sokat érnek. Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, hogy milyen megoldásokkal lehet egy webshop konverzióit növelni. Könnyű...
Webáruház készítés: a megfelelő üzleti modell kiválasztása
szep
18
3 perc
Amikor saját webáruházad készítését tervezed, rengeteg fontos döntést kell meghoznod. Ezek közül a legfontosabb döntések nem csak a webshopot, hanem az üzleti modelled is meghatározzák majd a későbbiekben. Cikkünkben ezeket a döntéseket fogjuk felsorolni és bemutatni, hogy mindenki a saját elképzeléseihez tudja alakítani vállalkozásához,...
Webáruház blog írás tippek, trükkök
szep
13
2 perc
Korábban már írtunk arról, hogy a sikeres webshopok egyik alapeleme a gyakran frissített blog. Ha már elhatároztad, hogy indítasz blogot, vagy már van egy blogod, de kifogytál az ötletekből, akkor jó helyen jársz, mert bejegyzésünkben azokról a témákról lesz szó, amikből érdemes lehet cikket készíteni. Saját céged, webshopod története Ha nem...
Webáruház készítés, webshop indítás előtti tanácsok
szep
08
2 perc
Az internet rohamos elterjedésének köszönhetően a webshopok száma is vele együtt növekszik. Azt gondolhatjuk, hogy egy webáruház készítésével majd indításával meg is van oldva minden feladat, azonban ez koránt sincs így. Néhány tippet, tanácsot mutatunk be, amivel webshopod indítása az első perctől kezdve zökkenőmentes lehet. Ne siesd el a...
PayPal használatának előnyei
szep
07
2 perc
A PayPal rendszer használata az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy webshopod vásárlói fizetni tudjanak weboldaladon. A releváns PayPal gombok hozzáadásával pillanatok alatt kezdheted az árusítást webáruházadon keresztül. Mi az a PayPal? A PayPal olyan fizetési rendszer, mely internetes tranzakciókat (vásárlásokat, átutalásokat) kezel....
Webáruházas ügyfélszolgálat dolgának megkönnyítése
szep
04
2 perc
Előző cikkünkben bemutattuk a lehetséges megoldásokat, ha webáruházad ügyfélszolgálatát szeretnéd kialakítani. Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogy tudod csökkenteni a hozzájuk érkező panaszok számát, melyek azok a dolgok, amik a legtöbb panasszal járhatnak. Szállítási problémák A legtöbb panasz természetesen a szállítási...
Milyen a jó webáruház ügyfélszolgálat?
szep
02
2 perc
Webshop üzemeltetése során vásárlókkal kell foglalkoznod, biztos lehetsz benne, hogy ez panaszokkal, reklamációkkal fog járni. Az átlagos felhasználó tudja, hogy ha nem kapja meg a kellő kiszolgálást, panaszait az internet segítéségével könnyen el tudja juttatni több ember számára is. Ennek megelőzéséhez szükséges a megfelelő webáruház...
Új látogatókat szeretnél webshopodhoz? Indíts blogot!
aug
31
3 perc
A SIKERES WEBSHOPOKHOZ hozzátartozik a látogatók számának folyamatos növelése. Sokan azt hiszik, hogy az eladások növelése csak közvetlen módon történhet (hírlevél tökéletesítése, különböző akciók, fizetős látogatószerzés - Google Adwords), azonban ez nem állhat messzebb a valóságtól. Az egyik legegyszerűbb módja a webáruházas látogatószerzésnek,...
Webáruházkészítés során a szállítási díjak meghatározása
aug
31
2 perc
Webáruházkészítés közben nem biztos, hogy elsőre magától értetődőnek tűnik, de ha interneten vásárolunk, a kifizetendő ár nem csak a termék árából áll, hanem ki kell fizetnünk a szállítás költségét is. Az eddig megfelelő árú termékek hirtelen meghaladhatják azt az összeget, melyet hajlandók lennénk kifizetni érte. Ezt a folyamatot kell...
Milyen webáruházat érdemes nyitni?
aug
23
4 perc
Webáruházat szeretnél nyitni, de nem tudod, hogy milyen úton indulj el? Van már webshop ötleted, de nem tudod, hogy mennyire lesz kereslet a kiválasztott termékekre? Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, milyen szempontokat vegyél figyelembe, hogy tudod kitalálni, milyen webáruházat csinálj. Termékek kiválasztásának különböző lehetőségei...
Milyen költségei vannak egy webshop indításának? A webáruház nyitás költségei!
aug
20
3 perc
A webáruház nyitás költségei sokféle tételből állnak össze. A webáruház elkészítésének díján felül kalkulálnunk kell a fotós, szövegíró, tárhely, domain, ssl tanúsítvány, reklám költségekkel is. Nézzük meg, hogy milyen költségekkel kalkulálhatunk egy webáruház indításakor. A webáruház programozójának, designerének költségei Az első lépés...
Webáruház bejelentési kötelezettsége az önkormányzat jegyzőjénél
aug
17
2 perc
Alkalmazott jogszabályok a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009 (IX.29.) Korm. rendelet a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás...
Mobilbarát webáruház készítés
aug
16
2 perc
Ha webshopot szeretnél készíteni, vagy egy már működő webshopot akarsz fejleszteni, az egyik legjobb és legegyszerűbb megoldás erre a mobilbarát webáruház készítése. Manapság már az emberek nagy része használ okostelefont vagy tabletet a világháló böngészésére, így rájuk szintén gondolni kell, amikor egy webshop kialakítását tervezed. Azokat az...
hibák a webáruház készítéskor, üzemeltetéskor
aug
16
3 perc
Az internetes kereskedelem segítségével gyorsan, nagy közönségnek tudod bemutatni vállalkozásodat. A fizikai bolthoz hasonlóan a webshop sem úgy működik, hogy megnyitod a webáruházad és jönnek az eladások. Cikkünkből megtudhatod, mik a leggyakoribb webáruházas hibák, és hogy tudod azokat megelőzni. Ügyfélszolgálat hiánya Annak ellenére, hogy...
Hogyan szerezz új vásárlókat webáruházadhoz?
aug
15
3 perc
Amennyiben webáruházat nyitottál, az első és legnagyobb kihívás az új látogatók webshopodra csábítása, majd ezen látogatók eladásokká történő konvertálása. Ezt a két folyamatot fogjuk részletesen bemutatni cikkünkben. Látogatók szerzése Minőségi tartalom Az egyik leggyakoribb hiba, ha webáruházak másolt termékleírásokat, tartalmat...
Saját webshop készítése, felépítése, indítása, működtetése
aug
09
3 perc
A saját webshop készítés, a webshop nulláról történő felépítése és indítása sok munkát, időráfordítást igényel. Cikksorozatunkkal ehhez szeretnénk segítséget nyújtani, megkönnyíteni az első lépéseket ahhoz, hogy jól működő, gazdaságos webshopod legyen. Saját webshop termékei Az elkészült webshopban árusított termékek megválasztása A...
Webáruház fizetési módok bemutatása: Paylike
aug
08
1 perc
A Paylike egy modern fizetési platform, amely használata olyan egyszerű, hogy bárki fogadhat online fizetéseket perceken belül. A Paylike-ot elektronikus kereskedelemben tapasztalt dán vállalkozók és fejlesztők hozták létre, API alapú megközelítéssel, amely szinte mindent lehetővé tesz kereskedők számára. A 2015 eleje óta elérhető szolgáltatás...
Futárcégek bemutatása: WWA futárszolgálat
aug
08
1 perc
Célunk, hogy megbízható és korrekt házhozszállítási szolgáltatást nyújtsunk minden ügyfelünknek. Nálunk nincsenenek rejtett költségek. A feltüntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák. A feltüntetett árakon kívül egyéb költséget nem számolunk fel. A feltüntetett díjszabások havonta minimum 20 csomag feladása esetén érvényesek. Belföldi...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2017-ben
júl
01
7 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Kérje ingyenes ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) mintánkat Kell-e...
Dropshipping webáruház készítése! Hogyan indítsunk dropshipping webáruházat?
jún
29
2 perc
Mi az a dropshipping? A dropshipping egy olyan üzleti modell, ahol a kiskereskedő (webáruház) nem birtokolja az eladni kívánt termékeket, hanem közvetítőként szolgál az eladó és a vásárló között. A kiskereskedő webáruháza segítségével szerzi be a megrendeléseket, amiket továbbít a nagykereskedő felé. A profit a saját webáruházban...
Webáruház impresszum kötelező tartalma, elemei
jún
29
3 perc
A legtöbb webáruház tulajdonos nincs tisztában azzal, hogy milyen kötelező elemeket kell feltüntetni egy webáruház impresszumában. A legtöbb esetben, ha egyáltalán van impresszum, akkor csak egy e-mail címet vagy telefonszámot tartalmaz, de ez nem felel meg a jogszabályi előírásoknak. Az elektronikus kereskedelmi törvényt megvizsgálva megtaláljuk...
Webáruház bérlés hátrányai! Webáruház bérlés vagy saját webáruház vásárlás?
máj
10
2 perc
Az első komoly döntés, amikor elindulunk a webáruház indítás rögös, de sok örömet is okozó útján, hogy webáruházat béreljünk vagy saját webáruházat vásároljunk. Mi az a webáruház bérlés? A bérelhető webáruházak általában felhő alapon működnek, tehát a fejlesztők egy közös programkódot fejlesztenek, melyet minden webáruház tulajdonos használ...
Elállási nyilatkozat minta, a webáruház egyik kötelező dokumentuma
már
01
1 perc
Mi az az elállási jog? Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a...
Biztonságos https kapcsolatot webáruházunknak! Szerezzünk előnyt a Google keresőben!
feb
18
3 perc
Mi különbség a HTTPS és a HTTP között? A https protokoll biztonságosabb netezést tesz lehetővé a sima HTTP protokollnál. Ha egy webáruház https titkosított és hitelesített kapcsolaton keresztül kommunikál, akkor az ilyen webshopban megadott adataink nagyobb biztonságban vannak. A https biztonságos kapcsolat egy azonosítással kezdődik...
Pályázati lehetőség: GINOP-3.2.2-8.2.4-16 - Vállalatirányítási és egyéb üzleti rendszerek (például webáruház) bevezetését támogató pályázat
okt
18
2 perc
Hamarosan elérhetővé válik a GINOP-3.2.2-8.2.4 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása c. pályázat, melynek keretében a vállalkozások vállalatirányítási és egyéb üzleti rendszerek bevezetésére igényelhetnek támogatást. Jelenleg társadalmi egyeztetésen...
Webáruház termék képeinek optimalizálása
júl
20
4 perc
Egy kép többet ér ezer szónál. Mivel a látogatók nem tudják kézbe venni és megvizsgálni a termékeinket, ezért nagyon fontos, hogy jó minőségű képekkel tudjuk bemutatni a termékeinket. A jó termékbemutató képeknek nem csak vásárlásösztönző szerepük van, hanem a Google keresőoptimalizálásunkat is nagyban segíteni fogják. Fontos, hogy megtaláljuk...
Csomagátvételi pontok bemutatása: ShopDeliveryService, GLS CsomagPont hálózat
júl
14
1 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítási módokat. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, csomagátvételi pontokat, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak. Reméljük a sorozat segíteni fog kiválasztani a legjobb,...
Mi az a B2B vagy B2C webáruház készítés? B2B, B2C, C2B, C2C, B2G, C2G, G2G, G2B, G2C? Elektronikus kereskedelmi fogalmak magyarázata
júl
04
1 perc
Az elektronikus kereskedelem szegmensei:   Állami intézmények (Government) Vállalatok (Business) Egyének (Consumer) Állami intézmények (Government) G2G pl. kormányok közötti földgáz vásárlás G2B pl. állami tender vállalatoknak G2C pl. a kormány a jogszabályokat...
Webáruház készítés ingyen?
jún
30
3 perc
Egy szóban meg lehet fogalmazni röviden a választ, hogy létezik-e webáruház készítés ingyen: NEM Webáruház készítés ingyen Google találatainak vizsgálata Megvizsgáltunk jó pár oldalt a Google találatok között a webáruház készítés ingyen szóra, átnéztük a weboldalaikat, hogy van-e olyan cég, aki ingyen készíti el...
Webáruház készítés menete, lépései, folyamata
jún
30
2 perc
Sokszor elhangzó kérdés, hogy mik a webáruház elkészítésének lépései, mi a webáruház készítés menete, folyamata. Bejegyzésünkben először összegyűjtjük a webáruház készítés menetének fő részeit, majd később ezeket a folyamatokat mutatjuk be részletesen. A webáruház készítés menete Kapcsolatfelvétel, információ gyűjtés, tanácsadás Egyedi...
Milyen legyen egy jól felépített webáruház termék oldala?
jún
29
2 perc
Összegyűjtöttünk néhány hasznos tanácsot és néhány jól felépített webáruház termék oldalát, hogy a készülő webáruházunk tökéletesen megkomponált termék oldallal rendelkezhessen. Minden aminek szerepelnie kell a webáruházak termék oldalán, hogy megfelelően tudjuk tálalni termékeinket.  Jó minőségű, nagyméretű termékfotók Fontos...
Csomagátvételi pontok bemutatása: Pick Pack Pont
jún
24
2 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítási módokat. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, csomagátvételi pontokat, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak. Reméljük a sorozat segíteni fog kiválasztani a legjobb,...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2016-ban
jún
21
7 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Kérje ingyenes ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) mintánkat Kell-e...
Webáruház készítés Pécs -i cégeknek, kkv-knak 10% kedvezménnyel június 30-ig
jún
21
1 perc
Szeretnénk saját régiónkat (Pécs) segíteni, ezért mostani akciónkban 10% kedvezményt adunk a webáruház készítés árából pécsi székhelyű cégeknek. Pécsi webáruház referenciáink kertijatek.com kerti gyerekjátékok, játszóvárak webáruháza novenyshop.hu kerti növény webáruház webshop.centralwake.hu wakeboard eszköz webáruház...
Milyen szállítási módokat használhatunk a webáruházunkban (összegyűjtöttük a legjobb futárcégeket, csomagátvételi pontokat)
jún
20
1 perc
Összegyűjtöttük a legjobb futárcégeket és csomagátvételi pontokat, hogy a webáruház tulajdonosok ki tudják választani a számukra legszimpatikusabb szállítási módokat. Pontos ajánlatért kérjük keressük fel a futárcégeket (főleg, ha tudunk minimum szállítandó csomagszámot garantálni, mert akkor a lenti ajánlatoknál jobbat is kaphatunk mindenhol...
Csomagátvételi pontok bemutatása: Webox csomagautomata
jún
19
1 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítási módokat. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, csomagátvételi pontokat, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak. Reméljük a sorozat segíteni fog kiválasztani a legjobb,...
Hogy érinti a cookie törvény a webáruház tulajdonosokat
jún
18
2 perc
Bizonyára többször találkoztál már a felirattal, miszerint „ez a weboldal cookie-kat használ" felirattal. De mik azok a sütik és miért van szükség rájuk webáruház tulajdonosként és egyáltalán mi is az a cookie törvény? A cookie törvény érthetően Az Európai Unió 2013 év végén közzétett egy munkadokumentumot a cookie-k, sütik szabályozásáról....
Futárcégek bemutatása: Sprinter futárszolgálat
jún
17
2 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy találjunk megfelelő futárcéget, aki épségben, biztonságosan, gyorsan és nem utolsó sorban jó áron kiszállítja majd a rendeléseinket. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak....
Mi legyen a webáruház domain neve? Tanácsok a legjobb webáruház domainnév kiválasztásában
jún
14
2 perc
Megvan a termékünk és megvan a döntés, hogy webáruházat nyitunk, na de mi legyen a domainnevünk? Ingyenes domainnév Semmiképpen se spóroljunk a domainnéven, még a kósza gondolatát is vessük el annak, hogy ingyenes domaint „regisztrálunk”, ingyen tárhely társaságában, hiszen gondoljunk bele, mit gondol a látogató egy ilyen webáruházról, ahol...
Milyen költségei vannak a webáruház létrehozásának? Mennyi a webáruház készítés ára?
jún
10
2 perc
Webdesigner, programozó munkadíja Nagyon széles palettáról válogathatunk, ha meg akarjuk találni a megfelelő weboldal készítőt, aki elkészíti számunkra álmaink webáruházát. A webáruház elkészítésének programozói munkadíja függ az általunk megálmodott webshop funkcióktól (ha ezek már le vannak programozva, akkor úgymond a „dobozos” terméket...