Téma: webáruház nyitás, indítás, üzemeltetés, hasznos tanácsok

Segítség a webáruház nyitáshoz, indításhoz és üzemeltetéshez

Cikkjeinkben segítséget nyújtunk, hasznos tanácsokkal látjuk el, hogy a webáruház nyitás, indítás ne nyűg, hanem öröm legyen. 

Mi kell egy webáruház nyitásához

Segítünk rávilágítani a webshop nyitás minden buktatójára, nehézségére, kezdve a megfelelő domainnév kiválasztásától egészen addig, hogy egy megrendelésünket a megfelelő futárszolgálattal kiszállíttatjuk a vásárlónak. Igyekszünk a webáruház nyitás minden fontos lépéséről bőséges információt nyújtani.

Webshop nyitás jogi feltételei

Számos jogi feltételnek kell megfeleljen leendő webáruházunk. Cikkjeinkben jó utmutatást talál a büntetések elkerülésére. Segítünk megírni a büntetés elkerülő ÁSZF-et és útmutatást adnunk az adatvédelmi nyilvántartásba vételhez is.

Webáruház üzemeltetés

A webáruház üzemeltetés körébe beletartozik a megrendelések megfelelő kiszolgálása, termékek feltöltése frissítése, termékfotók készítése, garanciális ügyek kezelése, webtárhely fenntartása, saját szerver üzemeltetése, webáruház keresőoptimalizálás, googl adwords kampány indítás, menedzselés.

Népszerű e-kereskedelmi és online marketing trendek 2024-ben
feb
12
3 perc
A trendek követése nagyon fontos, mivel tartani kell a lépést a technológia fejlődésével, valamint az ügyfelek keresletével egyaránt. Ebben a cikkünkben végignézzük a várható e-kereskedelmi trendeket a 2024-es évre. 1. Hangalapú keresések növekedése. Az otthoni okoseszközök, mint a Google és az Amazon által használt hangvezérelt...
A lead jelentése, szerepe a webshopok értékesítésében
jan
23
3 perc
A hangzatos marketing fogalmak részéhez érkeztünk, mely nem más, mint a lead generálás. Ez is egy olyan kulcsfontosságú tényező, mely jelentősen befolyásolhatja egy webáruháznak a működését, bevételét, valamint profitját. A lead jelentése Maga a lead nem más, mint egy olyan személy, aki érdeklődik a terméket vagy szolgáltatásod iránt,...
Az influencer marketing jelentése, tudnivalói
jan
15
3 perc
Te is szívesebben veszel meg egy olyan terméket, amit egy ismert ember reklámoz vagy ajánl? Pontosan ez az influencer marketing lényege, de nézzük pontról pontra, hogy kellőképpen el tudj igazodni ebben a világban. Az influencer marketing jelentése Az angol influence, vagyis befolyásolás szóból ered a megnevezés. Ez nem egyenlő a...
Youtube hirdetés létrehozása, előnyök, hirdetés típusok
jan
02
3 perc
Téged is érdekel, hogy hogyan tudsz webshop tulajdonosként YouTube hirdetéseket létrehozni? Akkor ez a cikk neked szól, hiszen ezen platform segítségével megsokszorozhatod a bevételed. A platform Rengeteg ember használja napi szinten a YouTube-ot, akár szórakozási vagy tanulási céllal. Ez egy olyan nyilvános videómegosztó webhely, ahol a...
A sales funnel jelentése, értékesítési tölcsér webshopoknál
dec
20
2 perc
Minden vásárlásnak van egy úgynevezett vásárlói útja. Ezt onnan kezdjük el vizsgálni, hogy először találkozott a márkánkkal és a hirdetésünkkel. Ebben a blogcikkünkben bemutatjuk az értékesítési tölcsért. A sales funnel jelentése A sales funnel, vagyis más néven értékesítési tölcsér nem más, mint a vásárló útvonala, egészen attól az első...
Az inbound marketing jelentése, eszközei webshopoknak
dec
20
3 perc
A marketingen belül számos stratégia kap helyet, ilyen például a nem túlságosan ismert inbound marketing. De hogy mi ez pontosan és hogyan tudod megfelelően alkalmazni webshop tulajdonosként azt megtudhatod cikkünkből. Az inbound marketing jelentése Az inbound szó egy angol kifejezés, nyersfordításban bevonzást jelent. Leginkább az angol...
Instagram hirdetések és marketing szerepe webshopoknál
nov
20
3 perc
Számos social média platform van jelen napjainkban, ezért nehéz azt eldönteni melyik legyen az a néhány, melyen jelen vagyunk heti szinten többször. Webshopok esetében kiemelkedő az Instagram használata, mivel ezen a helyen el tudunk jutni olyan fizetőképes kereslettel rendelkező potenciális vásárlókhoz, akik valóban érdeklődnek a termékeink iránt...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2023-ban
nov
02
10 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Megszaporodnak 2023-ban a hatósági próbavásárlások és a kormányhivatalok...
Nőnek a fogyasztóvédelmi bírságok az online kereskedelemben
nov
02
3 perc
Nem csak a webáruházak fogyasztóvédelem általi ellenőrzéseinek száma nőtt meg az utóbbi időben, hanem az Igazságügyi Minisztérium legújabb törvényjavaslata alapján szigorítások várhatók az online kereskedelemben a kiszabható bírságokat tekintve is. Nőnek a fogyasztóvédelmi bírságok Azok a cégek, melyek szabálytalan kereskedelmi...
USP jelentése, kialakítása egy webshop esetében
szep
19
3 perc
Mint ahogyan a célközönségünk meghatározása is elengedhetetlen marketing szempontból, úgy azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a mi webshopunk miben másabb, mivel tud többet nyújtani, mint a versenytársaké. Ebben a blogcikkünkben bemutatjuk a USP jelentését, valamint kialakítási módozatait webáruházak számára. A USP jelentése A...
Mi az a buyer persona? Vásárlói profil készítése, használata
szep
19
3 perc
Egy webáruház sikeres működéséhez mindenképp ismerned kell a buyer personádat. De hogy ő kicsoda és ezt a fogalom pontosan mit is jelent cikkünkben választ adunk. Te hallottad már ezt a kifejezést? Buyer persona jelentése Maga a buyer persona jelentése nem más, mint az ideális vásárlód. Tehát egy olyan személy a célcsoportodból, mely a...
Storytelling, avagy miért érdemes én-márkát építenie egy webáruháznak
aug
22
3 perc
A marketing egy fontos eleme a storytelling. Ha jól felépített storytellingje van egy webáruháznak szinte biztos, hogy nyert ügye van, hiszen az emberekre leginkább érzelmek generálásával lehet hatni. A mostani cikkünkben arra igyekszünk választ adni nektek, hogy miért érdemes webáruház tulajdonosként egy megfelelően kidolgozott storytelling...
Brandépítés, márkaépítés webáruházaknak lépésről lépésre
aug
22
3 perc
Napjainkban nem elég csak szimplán jelen lenni az online térben, hanem tudatosan kell építeni a brandet. A stratégia nagyon fontos rész, viszont meglepően kevés figyelmet kap, pedig ez képezi az esszenciáját a vállalkozásnak az ötlet kitalálása után. Ebben a cikkünkben megpróbálunk abban segíteni, hogy fel tudd turbózni a webáruházadat a...
Marketing stratégia, terv összeállítás lépései webshopoknak
aug
09
3 perc
A marketing stratégia az értékesítést segíti elő, ezért nagyon fontos mindig követni az ott leírtakat. Nincs egy olyan kifejezett sablon, ami minden webshopra ráhúzható lenne, hiszen mindegyik egyedileg kerül megalkotásra. Vannak viszont olyan sarkalatos pontjai, amit muszáj figyelembe venni a marketing stratégia megalkotásánál minden cégnek...
Egyre több az e-kereskedelmi NAV ellenőrzés
júl
17
2 perc
Az online kereskedelemben folyamatosan növekszik a visszaélések, csalások száma, emiatt pedig az ellenőrzések száma is folyamatosan növekszik. Az egyik ellenőrző szerv a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), amely folyamatosan figyelemmel követi az e-kereskedelmet. Mivel a legtöbb e-kereskedelmi tevékenység webáruházakban és a közösségi oldalakon...
Ki lehet ma még tűnni a közösségi médiában, ha webshopod van?
jún
27
3 perc
A reklámzaj évről évre növekszik, és látszólag mindenki ugyanolyan módszert használ arra, hogy hirdesse a vállalkozását. A legkedveltebb felület webshopok esetében a Facebook és Instagram felületeken történő reklámozás. Vajon napjainkban ki lehet még tűnni Facebook hirdetésekkel? Cikkünk erre a kérdésre ad választ. Közösségi média jelenlét...
2023-as e-kereskedelmi stratégiák, amiket alkalmaznod kell
jún
19
3 perc
Webshopot indítani manapság egy igen kedvező passzív és aktív jövedelmi forrásnak számít, attól függően, milyen tevékenységgel foglalkozol. Ezzel szemben nagyon nehéz gyakorlatban is tökéletesen alkalmazható webshop stratégiát használni a siker érdekében. Cikkünk segít abban, miként láss át a káoszon, és te is hasznát tudd venni a leírt...
Üzemeltethető-e webáruház egyéni vállalkozóként?
jún
15
3 perc
Igen, indíthatunk és üzemeltethetünk webáruházat, ha az egyéni vállalkozói formát választottuk. Általában a kezdő webshopok azért választják ezt a formát, mert egyszerű az ügyintézés, és ennek a vállalkozási formának a létrehozása a legolcsóbb. Webáruház indítás, üzemeltetés egyéni vállalkozóként Mikor lehet valaki egyéni vállalkozó...
Mi a különbség a Facebook és Google hirdetések között?
jún
07
3 perc
Napjainkban, amikor az online eltöltött idő rendkívüli mértékeket ölt, nem szabad figyelmen kívül hagyni az online történő hirdetéseket. Bár lehet ugyanannyira hasznos egy offline hirdetés is, mint például egy óriásplakát vagy molinó, a legtöbb időt mégis a telefonunkba bújva töltjük, tehát itt tudják leginkább elérni a hirdetők a potenciális...
Google Analytics 4 bevezetés, átállás
máj
26
3 perc
2023. július 1. nagy dolgokat tartogat, mivel ezen a napon egy hatalmas változás fog bekövetkezni a digitális analitika terén. Ezen a napon fog megtörténni az átállás Google Analytics 4-re, a korábban alkalmazott Universal Analytics helyett. Bemutatkozik a Google Analytics 4 A 2000-es évek eleje óta a Google Analytics a webhely- és...
Készletkisöprés ötletek, tanácsok webáruházaknak
máj
04
3 perc
Ideális esetben webáruházas (és egyéb) kereskedelem során nem fordul elő az, hogy a raktárban olyan termékek sokasága található, melyeket nem tudtál eladni. A valóságban azonban előfordulhat, hogy egy kollekció, garnitúra, termék nem olyan népszerű a vásárlóknál, mint amire számítottál, vagy csak egyszerűen túl sokat rendeltél be bizonyos...
Webáruház termék leírásának készítése ChatGPT segítségével
már
23
3 perc
A ChatGPT egy mesterséges intelligencia rendszer, amelynek utasításokat lehet adni, kérdéseket lehet feltenni, és megoldja, megválaszolja azokat. A ChatGPT funkcióit rengeteg különböző területen lehet hasznosítani, a webáruházas kereskedelemmel kapcsolatban általában az egyik legelső kérdés, hogy szövegírásra, termék leírások készítésére...
SEO szövegírás ChatGPT-vel, jó ötlet?
már
08
3 perc
Az utóbbi hetekben szinte a csapból is a ChatGPT folyik, aki egy kicsit is közelebbi kapcsolatban van az internettel, szinte biztosan hallott már róla. A ChatGPT egy olyan mesterséges intelligencia (MI) program, amely chatbotként működik. A felhasználók kérdéseket tehetnek fel, instrukciókat adhatnak neki, a program pedig ezek alapján elkészíti a...
Webshopos fizetési lehetőségek, módok, tanácsok
feb
17
3 perc
Az online kereskedelem népszerűsége töretlenül emelkedik, egyre többen indítanak webáruházat, és a legtöbb kereskedő a már meglévő webáruházát is rendszeresen fejleszti, hogy minél jobban meg tudjon felelni a vásárlók igényeinek. A webshop működtetés egyik fontos része a fizetési lehetőségek jó megválasztása és működése, erről a témáról lesz szó...
Tippek első webáruház készítés előtt
okt
26
3 perc
A webáruházas kereskedelem egyre több ember érdeklődését kelti fel, köszönhetően többek között annak, hogy egyre több vásárló vásárol online, hogy a személyes vásárlás egyre jobban háttérbe szorul. Nem minden esetben olyan egyszerű azonban egy webáruházat elindítani. Ehhez fogunk néhány tippet adni. Nagyon fontosak az árult termékek...
Fontos a készletkezelés webáruház működtetés során
szep
28
3 perc
Manapság már egy jól működő webáruháznak nem csak a termékek eladása a feladata, hanem az is, hogy a kereskedelmi tevékenység minél több részét önállóan el tudja végezni. Minél kevesebb egyéb szoftverre legyen szükség és minél kevesebb idő ráfordítással lehessen a webáruházat működtetni. Az egyik fontos funkció, amivel sok webáruház még nem...
A Google Search Console előnyei webshopoknak
aug
25
3 perc
A Google Search Console a Google egyik teljesen ingyenes szolgáltatása, melyet weboldal tulajdonosok tudnak igénybe venni. Egy pár perces folyamat során igazolni kell, hogy az adott weboldal a te tulajdonodban van, ezt követően pedig a Google azonnal elkezdi gyűjteni az információkat. Ma már szinte minden weboldal számára kötelező a Search Console...
Webáruházas szállítási módok: a csomagautomata bemutatása
aug
02
3 perc
Webáruházas kereskedelem során nagyon fontos, hogy minden vásárló megtalálja azt a szállítási módot, amelyik számára a legjobban megfelelő. A házhoz szállítás egyértelműen a kedvenc szállítási módszer ugyan még most is, de csomagautomaták népszerűsége is folyamatosan emelkedik. Mi az a csomagautomata? A csomagautomaták olyan...
A TikTok és a webáruház marketing
jún
30
3 perc
Ahogy a kereskedelem minden területén, úgy az online kereskedelem során is nagyon fontos a megfelelő marketing megoldások alkalmazása. Ebbe ma már kötelezően beletartoznak a különböző közösségi média platformok is, melyeken jelen kell lenni, melyeket használni kell. Hazánkban két olyan közösségi média platform volt eddig, melyek használata...
Passzív jövedelem ötlet: indíts webáruházat
ápr
07
2 perc
Valószínűleg mindenki hallotta már a mondást, hogy milyen jó lenne alvás közben pénzt is keresni. Leegyszerűsítve ez a passzív jövedelem, kicsit jobban kifejetve pedig a passzív jövedelem olyan bevételforrás, amivel egy kezdeti befektetés után nem kell sokat foglalkozni, mégis folyamatosan, megbízhatóan hozza a pénzt. Számos ilyen tevékenység,...
Szállítási módok, típusok webáruházas kereskedelem esetén
feb
24
3 perc
A webáruházas kereskedelem az egyik legnépszerűbb kereskedelmi formának számít, köszönhetően rengeteg előnyének és az internet rohamos elterjedésének. Egy webáruházat nagyon egyszerűen el lehet indítani, azonban néhány fontos dolgot érdemes végiggondolni, megtervezni webshop nyitás előtt. Az egyik ilyen, hogy hogyan fognak eljutni a megrendelt...
Jótállási, kellékszavatossági változások 2022-től
feb
04
2 perc
2022. január 1-jével megváltoztak a jótállás és a kellékszavatosság szabályai hazánkban. A változások az árukra és a digitális szolgáltatásokat is érintik, ami azt jelenti, hogy a webáruházas, online kereskedelemre is hatással vannak. Az aktuális szabályozás a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendeletben található meg részletesen. Mutatjuk, hogy mit kell...
Egytermékes webshop indítás bemutatása
jan
13
3 perc
A webáruházról általában egy olyan weboldal jut az emberek eszébe, ahol rengeteg termék közül lehet válogatni. Vannak azonban olyan kereskedők is, akiknek nincs ilyen széles termékpalettája, hanem egy terméket árulnak. Egy terméket is lehet természetesen webáruházban árusítani. Következzenek az egytermékes webshop indításának tudnivalói. Az...
A sikeres webshop titka
szep
01
3 perc
A webáruházas kereskedelem minden eddiginél népszerűbb, köszönhetően többek között az online vásárlás előnyeinek, valamint a koronavírus helyzetnek. Ennek következtében nagyon sokan vannak, akik a közelmúltban webáruházat indítottak, vagy most tervezik online boltjukat. A sikerhez nem elég azonban csak egy webáruház indítása, hanem számos teendő...
A webáruházas tranzakciós e-mailek típusai
aug
19
3 perc
A webáruházból rendelő emberek többsége elvárja, hogy a vásárlási folyamat minden lépéséről tájékoztatva legyen, hogy a lehető legtöbb információval rendelkezzen azután, hogy leadta a rendelését. Ezeket az információkat tranzakciós e-mailek segítségével lehet megosztani a vásárlókkal. A tranzakciós e-mailek nem marketing, reklám levelek, hanem...
Milyen menüpontok legyenek egy webáruházban?
jún
02
3 perc
A webáruházak menüpontjai, menürendszere általában a termékekről szól, a legfontosabb kategóriákat szokás a menübe kitenni, hogy az érdeklődők könnyedén megtalálják őket. Sokan elkövetik azonban azt a hibát, hogy kizárólag kategóriákat, termékeket tesznek ki a menübe, egyéb fontos információkat azonban nem. Cikkünkben ezeket a fontos információkat...
Melyik közösségi médiát használd webáruházadhoz?
máj
05
3 perc
Az emberek nagy része rengeteg időt tölt el a különböző közösségi média oldalakon, így nem véletlen, hogy a sikeres webáruházak, vállalkozások is jelen vannak céges, webáruházas oldalakkal, hirdetésekkel a különböző platformokon. Ha induló vagy kisebb webshopod van, akkor valószínűleg arra nincs kapacitásod, hogy minden közösségi média oldalon...
Olcsó webáruházas termék ötletek
ápr
21
3 perc
A webáruházas kereskedelem helyzete soha nem volt olyan jó, mint most, és a jövőben az emberek még nagyobb része fog online vásárolni. Emiatt egyre többen vannak azok, akik ki szeretnék használni az online kereskedelem lehetőségeit egy saját webáruház indításával. A webáruház indításának egyik legelső lépése, hogy ki kell találnod, milyen...
Webáruház indítás lépésről lépésre
feb
17
6 perc
Az online kereskedelem népszerűsége évek óta folyamatosan növekszik, és várhatóan a jövőben is egyre többen fognak az internetről rendelni, vásárolni. Mivel a kereslet nagyon nagy, így egyre többen szeretnének webáruházat indítani. Ha Te is webáruház indításán gondolkodsz, akkor cikkünkben bemutatjuk, hogyan működik a webáruház indítás, lépésről...
404-es hiba oldal készítése webáruházhoz
júl
23
3 perc
Webáruház indítás, működtetés során a webshop minden részére, aloldalára kiemelt figyelmet kell fektetni. Egy ilyen oldal a 404-es oldal is, amivel ideális esetben senki nem fog találkozni, de a gyakorlatban, különösen nagyobb, több terméket árusító webshopoknál elkerülhetetlen, hogy egyes látogatók 404-es oldalra érkezzenek. Úgy kell tehát a 404-...
Logó tervezés, készítés webshopoknak, miért fontos?
júl
07
3 perc
Webáruház indításakor általában nagy szerepet kap maga a webshop, a funkciók, a termékek, azonban egy dologról sokan elfeledkeznek, nem tulajdonítanak neki nagy jelentőséget, ez pedig a webáruház logójának megtervezése. Rengeteg webshopot láthatunk logó nélkül, vagy a logó helyén egy felirattal elindulni, működni, ezt azonban el kell kerülni,...
Tippek blog keresőoptimalizálásához
jún
18
3 perc
A webáruházas keresőoptimalizálás egyik fontos részét jelenti, hogy webshopod felületén legyen egy blog, ahol rendszeresen teszel közzé cikkeket, híreket, érdekességeket. Korábbi cikkünkben már írtunk arról, hogy a bejegyzéseket hogyan kell tartalmilag, formailag elkészíteni. Ebben a cikkben arról lesz szó, hogyan kell a keresőoptimalizálást (SEO-...
Nagyker webáruház készítés, a nagykerek jövője
máj
14
3 perc
A kiskereskedelmi cégek már régóta tudják, hogy a webáruházas kereskedelem kiváló lehetőséget jelent számukra cégük bővítéséhez, bevételeik növeléséhez. Az utóbbi időben azonban egyre több nagykereskedelmi webáruház indul, egyre több nagykereskedő látja meg a lehetőségeket az online kereskedelemben. Folyamatos kapcsolat az ügyfelekkel A...
A videó marketing előnyei webáruházak számára
máj
06
3 perc
Az internetes videók rendkívül népszerűek, de mégis alig használt marketing megoldásnak számítanak a webshopok körében. Azzal már szinte minden webáruház tulajdonos tisztában van, hogy minőségi, kiváló képeket kell használni a webshop felületén, a következő szint pedig az, hogy videókat is használsz akár a webshop felületén, akár egy saját Youtube...
Webáruház indítása a koronavírus idején
ápr
22
3 perc
A webáruházas, online kereskedelem népszerűsége az utóbbi években jelentősen megnövekedett, azonban az utóbbi hetekben a világ teljesen átalakult. A koronavírus miatt számtalan fizikai bolt, üzlet kényszerült arra, hogy teljesen bezárjanak, vagy csak rövidített munkaidőben tudnak csak nyitva lenni. Bármelyikről is van szó, a probléma ugyanaz,...
A válság hatása a webáruházas kereskedelemre
már
31
3 perc
A koronavírus az élet minden területén éreztetni hatását, munkahelyek szűnnek meg, sporteseményeket halasztanak el, és rengeteg ember kényszerül arra, hogy otthon kell maradnia, hogy nem hagyhatja el a lakását. Az óvintézkedések, teendők az egész világ gazdaságát visszavetik, szinte minden cég, vállalkozás át kell, hogy gondolja a terveit, kell,...
Milyen a jó webáruház adminisztrációs felület?
már
11
3 perc
A webáruházas, az internetes kereskedelem népszerűsége töretlenül növekszik mind a vásárlók, mind a kereskedők körében. Akik webáruházat szeretnének indítani, azok először általában a felhasználói megjelenés, a webshop készítő korábbi munkái alapján bíznak meg egy webáruház készítőt. Azonban nem csak az a fontos, hogy a webshop látogatói mit...
A webáruház termékek megfelelő csomagolásának előnyei
jan
14
3 perc
Internetes vásárlás esetén a vásárlók gyakran egy egyszerű karton dobozban, vagy akár egy zacskóban, szatyorban kapják meg a megrendelt termékeket. A nagyobb, híresebb webshopok már régóta tudják, hogy a megfelelő csomagolással is előnyöket lehet szerezni, de egyre több kisebb cég, webáruház is rájön arra, hogy megéri odafigyelni arra, hogy milyen...
A webshopos termékkészlet megjelenítésének lehetőségei
dec
20
3 perc
Ideális esetben a webáruházadban megjelenített minden egyes termékből teljes készlettel rendelkezel, hogy ne ess el egy eladástól sem amiatt, hogy nincs a megvásárolt termékből egy sem raktáradban. Gyakorlatban azonban ez nem így működik. A népszerű termékek hamar elfogyhatnak, a kevésbé keresett termékeket pedig nem biztos, hogy azonnal pótolni...
Videó készítési ötletek webáruházaknak
dec
03
3 perc
Egyre több webáruház tulajdonos jön rá arra, hogy nem csak szövegekkel, képekkel lehet fejleszteni webáruházát, hanem a videó készítés is kiváló lehetőséget nyújt a látogatók, érdeklődők figyelmének felkeltésére. Ha ötleteket keresel, hogy milyen videókat készíts webshopodra, akkor jó helyen jársz. Termékvideók Az egyik legegyszerűbb...
A webáruházas termék visszaküldések csökkentése
nov
26
4 perc
A webáruházas kereskedelem egyik hátránya a vásárlók szempontjából, hogy vásárlás előtt nem tudják személyesen megnézni, megfogni a kinézett termékeket, hanem csak akkor, amikor már megérkeztek azok hozzájuk, amikor már kifizették azokat. Pont emiatt a jogszabályok szerint 14 napos elállási joggal rendelkeznek az internetes vásárlók, amit sokan ki...
Termékajánlási megoldások webáruházak számára
nov
12
4 perc
A webáruházad bevételeinek maximalizálásához elengedhetetlen, hogy különböző termékajánlási módszereket alkalmazz webshopok legfontosabb oldalain. Ezek segítségével olyan termékeket lehet a látogatók figyelmébe ajánlani, melyek érdekelhetik őket, de nem biztos, hogy maguktól megtalálnák a azokat. Különböző termékajánlási lehetőségek vannak a...
Tippek, tanácsok webáruház karbantartásához
nov
05
3 perc
Nem elég egy webáruházat elkészíteni, hanem a a működés során figyelni kell arra, hogy minden megfelelően működjön, hogy minden rendben menjen. A karbantartás hiánya olyan problémákhoz vezethet, melyek következtében kevesebb lesz a látogató, kevesebben fognak vásárolni, így mindenképpen figyelni kell arra, hogy webshopod rendben legyen. Lássuk,...
SEO szövegírás webáruházaknak: a tudnivalók
okt
29
4 perc
Egy webáruház keresőoptimalizálása több különböző folyamatból, teendőből áll. Gyakori hiba, hogy a webshop tulajdonosok csak a technikai javításoktól és a linképítéstől várják az eredményeket, és megfeledkeznek egy hasonlóan fontos tényezőről, a SEO szövegírásról. Mi is az a SEO szövegírás? A SEO szövegírás lényege, hogy úgy kell...
Webáruház ÁSZF készítés, mi legyen benne?
okt
24
3 perc
Az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) a webáruház egyik kötelező dokumentuma, aloldala. Arra, hogy az ÁSZF-nek mit kell tartalmaznia, jogi előírások vonatkoznak. Ha lehetőséged van rá, érdemes egy jogban jártas személlyel, céggel elkészíttetni webshopod Általános Szerződési Feltételek oldalát. Mivel azonban rengeteg hasonlóság van az egyes...
Hogyan készülj webáruházaddal a Black Friday-re?
okt
15
3 perc
A Black Friday (magyarul Fekete Péntek) az internetes kereskedelem egyik legjelentősebb napja. A Fekete Péntek az amerikai hálaadás nap utáni pénteket jelenti. Ekkor a kereskedők és a webáruházak jelentős része akciókkal, kedvezményekkel áll elő a vásárlók számára. Mivel ezekre az akciókra a vásárlók is számítanak, így ezen a napon a vásárlási...
Google első helyre kerülés weboldallal, webáruházzal
okt
08
4 perc
Az internetezők jelentős része a Google-t használja navigációként, a Google segítségével találja meg azokat a weboldalakat, webáruházakat, melyek érdeklik. Annak ellenére, hogy a Google gyakran több száz találatot is megjelenít, a felhasználók túlnyomó többsége, 90-95 százaléka nem kattint át már a Google találatok második oldalára sem. ...
Hogyan készíts keresőbarát termékleírásokat webshopodhoz?
okt
02
3 perc
Egy webáruház elkészítésekor általában két feladatot kell szem előtt tartani. Az egyik, hogy úgy készítsd el webshopod, hogy minél több látogatót tudj szerezni vele, ezt röviden keresőoptimalizálásnak hívjuk. A másik feladat, hogy ezeket a megszerzett látogatókat vásárlókká tudd konvertálni, tehát minél több eladásod legyen. A termékleírások a...
Internetes vásárlás, mire kell figyelni?
szep
12
3 perc
Az internetes vásárlás népszerűsége töretlenül növekszik, az emberek jelentős része vásárol rendszeresen online, webáruházakból. A keresletnek köszönhetően egy több webáruház indul, így egyre több webshop közül lehet kiválasztani azt, amelyikből vásárolni szeretnél. A rengeteg ismeretlen webáruház azonban veszélyeket is rejt magában, így ügyelni...
Online marketing lehetőségek webáruházaknak
szep
03
3 perc
Az online marketing feladata, hogy minél több látogató találjon rá webáruházadra, ami egyben több vásárlót, ügyfelet, bevételt is fog jelenteni számodra. A rendelkezésre álló online marketing megoldások száma folyamatosan bővül, valamint segítségükkel egyre jobb eredmények érhetők el. Lássuk, hogy milyen online marketing megoldások állnak a...
Az adatvédelmi tisztviselő feladatai webáruházaknál
aug
27
3 perc
Adatvédelmi tisztviselő kinevezése a webáruházak túlnyomó többségénél nem kötelező a GDPR szerint. Annak ellenére, hogy adatvédelmi tisztviselő kinevezése általában nem előírás internetes kereskedelem esetén, nagyobb webáruházaknál és bizonyos adatkezeléseknél szükség lehet rá. Lássuk, mit kell tudni az adatvédelmi tisztviselőről és feladatairól...
14 napos elállás internetes vásárlás esetén
aug
22
3 perc
Az internetes kereskedelem népszerűsége folyamatosan növekszik mind a vásárlók, mind a kereskedők körében. Az online, webáruházból történő vásárlás azonban a rengeteg előny mellett számos hátrányt is jelent a vásárlóknak, pl. azt, hogy nem lehet megfogni, személyesen megtekinteni a kinézett termékeket vásárlás előtt. Képek, videók, termékleírások...
Mi az a chatbot, és milyen előnyei vannak?
aug
13
3 perc
A webáruházak, ahogy az internet többi része is, folyamatosan fejlődnek, rendszeresen állnak elő különféle eszközökkel, funkciókkal, melyek segítenek a bevételek növelésében. Az egyik ilyen funkció, amely egyre jobban elterjed a webshopok körében is, a chatbot funkció. Mi is az a chatbot? A chatbot egy olyan kommunikációs csatorna,...
Google Shopping Feed fájl készítése webáruházhoz
aug
06
5 perc
A hazánkban is megjelent Google Shopping (Google Vásárlás) hirdetések gyökeresen átalakíthatják a webáruházak marketingjét. A Google Shoppingnak köszönhetően minden eddiginél könnyebb lesz egy webshop termékeinek hirdetése, ráadásul ezek a hirdetések valószínűleg jobb teljesítményt is fognak hozni, mint a Google Ads szöveges hirdetései....
Google Shopping tanácsok: a termékképek optimalizálása
júl
31
3 perc
A Google Shopping (Google Vásárlás) a Google fizetett hirdetéseken alapuló szolgáltatása, amely most már hazánkban is elérhető. A Google Shoppingról írtunk már bővebben az előző linken. A legfőbb különbséget a Google Shopping és az Ads hirdetések között az jelenti, hogy a Vásárlás rendszerében nem csak szöveges hirdetéseket lehet megjeleníteni a...
Mi az a Google Shopping, és milyen előnyei vannak?
júl
24
3 perc
2019. júniusában megérkezett a több külföldi országban már évek óta rendkívül népszerű Google Shopping Magyarországra is, Google Vásárlás néven. Ha hirdetni szeretnél, akkor kezdetben még csak a fiókot lehet létrehozni, a Google Shopping kampányt elkészíteni, a szolgáltatás maga azonban még nem működik teljesen, a hirdetések még nem jelennek meg....
A landing page készítés előnyei webshopoknak, weboldalaknak
júl
15
3 perc
A landing page (magyarul landoló oldal) a webáruház, weboldal egy olyan aloldala, ahova egy linkre, hirdetésre kattintva megérkezik a látogató. A landing page elkészítéséről, kialakításáról korábban írtunk már egy bejegyzést. Ebben a cikkben arról lesz szó, hogy milyen előnyei vannak a landing page készítésnek. A landing page feladata, hogy...
A Gyakran Ismételt Kérdések oldal elkészítése webshopoknak
júl
09
3 perc
Annak ellenére, hogy egy webáruház esetén a fő figyelmet a termékek kapják, több különböző aloldal megfelelő elkészítésére is érdemes odafigyelni. Az egyik ilyen aloldal a Gyakran Ismételt Kérdések (röviden GYIK) oldal elkészítése. A GYIK oldal előnyei Egy jól megtervezett, kialakított GYIK oldal rengeteg előnnyel rendelkezik a webshop...
Hogyan előzd meg a rivális webáruházakat?
júl
03
3 perc
Bármilyen webáruházzal is rendelkezel, valószínűleg nagy a verseny az adott területen a rivális webshopok között. Ahhoz, hogy ebből a versenyből hosszú távon győztesen tudj kijönni, szükség van arra, hogy webáruházaddal rendszeresen foglalkozz, azt folyamatosan fejleszd. Lássuk, hogy mit tudsz tenni, ha meg szeretnéd előzni a konkurencia...
A közösségi média előnyei webáruházak számára
jún
26
3 perc
Amíg régen elég volt egy webáruházat elindítani, minimálisan foglalkozni vele és gyűjteni a pénzt, addig manapság már rengeteg feladatod van, ha sikeres webshopot szeretnél működtetni. Az egyik ilyen teendő a közösségi média oldalak kihasználásra. Lássuk, hogy milyen előnyökkel járnak ezek az oldalak a webáruházak számára. A népszerű...
Hogyan írj sikeres hírlevél e-maileket webshopodhoz?
jún
19
3 perc
A hírlevél, az e-mail marketing még ma is az egyik, ha nem a legsikeresebb marketing megoldás a webáruházak számára. Nem véletlenül követnek el a sikeres webshopok mindent annak érdekében, hogy minél több feliratkozójuk legyen. Nem elég azonban a hírlevél listát bővíteni, hanem olyan e-maileket is kell küldeni az emberek számára, melyekkel...
Hogyan indíts webáruházat munka mellett?
máj
21
4 perc
Egy vállalkozás indítása általában nem egyszerű feladat, bármilyen témáról is legyen szó. Manapság az egyik legnépszerűbb vállalkozás típus a webáruház indítása, köszönhetően az előző linken bemutatott előnyöknek. Az egyik fő pozitívum webshop indítás esetén, hogy akár főállású munkavégzés mellett is lehet webáruházat indítani. Cikkünkben arról...
Webáruház üzemeltetés: a vásárlói vélemények előnyei
máj
14
3 perc
Az internetes vásárlás jellemzője, hogy a vásárlók rengeteg olyan webáruházzal találkoznak, melyről korábban még nem hallottak, valamint olyan termékeket is kinézhetnek maguknak, melyekről még nem rendelkeznek személyes tapasztalattal. Ilyenkor a vásárlók nagy része azt csinálja, hogy vásárlói véleményeket keres az interneten, melyek segítségükre...
Webshop vásárlás: regisztrációval vagy regisztráció nélkül?
máj
07
3 perc
A webáruházak működésének az egyik legfontosabb folyamata a vásárlási folyamat, ugyanis hiába jutnak el a látogatók a vásárlásig, ha ott valamilyen okból meggondolják magukat. Ennek oka nagyon gyakran a kötelező vásárlás előtti regisztráció szokott lenni. Természetesen vannak olyan esetek, webshopok, amikor célszerű kötelezővé tenni a...
Webshop NAIH adatvédelmi nyilvántartási szám a GDPR szerint
ápr
29
2 perc
A 2018. május 25-én bevezetésre került GDPR gyökeres változtatásokat hozott az adatkezelésekben minden vállalkozás számára. Az internetes adatkezeléseket is jelentősen átalakította a GDPR, mely elsősorban az adatkezelések bejelentésében és az új, részletes adatkezelési tájékoztatókban jelenik meg. A GDPR előtti szabályozás szerint minden...
A visszafordulási arány és csökkentése webáruházaknál
ápr
23
5 perc
A visszafordulási arány az olyan látogatók arányát mutatja meg, akik csak egy aloldalt látogatnak meg webáruházadban (amelyikre megérkeznek), és továbbkattintás nélkül elhagyják webshopod. Az esetek túlnyomó többségében a magas visszafordulási arány rossz teljesítményt jelent, ugyanis a cél webáruházak esetén, hogy a látogatók elérjenek a fizetési...
Reszponzív design előnyei webáruházaknak
ápr
16
4 perc
Manapság már szinte mindenki felismeri az okostelefonos internetezők fontosságát, és tesz azért, hogy webáruháza jól jelenjen meg kisebb méretű kijelzőkön is. Amíg korábban népszerű volt a külön monitorra és külön telefonra készített weboldal (m.valami.hu URL-lel), addig ma már a reszponzív design egyeduralkodónak számít a mobilbarát webáruházak...
A webáruház kategória oldal keresőoptimalizálása
ápr
09
3 perc
A keresőoptimalizálás, SEO minden profittermelő webshop számára fontos helyet foglal el a tevékenységek, teendők között. A legfontosabb oldal egy webshop esetében a főoldal, melynek keresőoptimalizálásáról már írtunk korábbi cikkünkben. A fontossági sorrendben, a főoldal után, a következő szint a kategória oldalak, melyek optimalizálásával kiváló...
Webáruház üzemeltetés: a biztonsági mentés fontossága
ápr
03
3 perc
Ha vállalkozásod az interneten, webáruház segítségével kereskedik, akkor ez a webáruház jelenti a vállalkozás egyik, ha nem a legértékesebb részét. Ennek megfelelően mindent el kell követni annak érdekében, hogy a webshop működése zavartalan, problémáktól mentes legyen. Ha valamilyen súlyos hiba történik webshopodon, akkor jelentős bevételtől,...
Fizetés előtti termékpróba: a webáruházak jövője?
már
26
4 perc
A webáruházas vásárlás népszerűsége folyamatosan növekszik a vásárlók körében, évről évre a kereskedelem egyre nagyobb része történik az interneten keresztül, webáruházak segítségével. Az online vásárlás számos előnnyel rendelkezik a vásárlók számára, azonban az egyik, ha nem a legnagyobb hátránya, hogy fizetés előtt nem tudja a vásárló...
Webáruház domain név választási tanácsok
már
19
3 perc
Egy webáruház elkészítésének egyik legelső lépése, hogy kitaláld a webshop domain nevét. A domain név az a szöveg, amit a felhasználók beírnak a böngészőjükbe, ha egy weboldalt szeretnének meglátogatni. A domain név hatása hasonló a vállalkozás nevéhez: jelentősen hozzá tud járulni egy webshop, vállalkozás sikeréhez. Ha webáruházat ...
A webáruház visszatérő vásárlóinak jelentősége
már
12
3 perc
A sikeres webáruházaknak sok ismertetője van, az egyik ilyen tulajdonság, hogy ki tudják használni a korábbi vásárlókban rejlő lehetőségeket, hogy megtartják vásárlóikat. A visszatérő vásárlók előnye, hogy sokkal kevesebbe kerül egy régi vásárlót megtartani, mint egy újat szerezni. Ennek megfelelően mindent el kell követni, hogy aki vásárol...
Milyen vállalkozást érdemes indítani 2019-ben? Webáruházat
már
05
4 perc
Egyre több olyan ember van, aki jobban szeretne saját vállalkozást működtetni, mint másnak dolgozni. Szerencsére ma már számtalan lehetőség van vállalkozás indítására, bejegyzésekben arról lesz szó, hogy miért érdemes webáruházat indítani, ha vállalkozni szeretnél. Mi is az a webáruház? A webáruház, webshop olyan internetes piactér, ahol...
Látogatók szerzése webáruházra: a tartalommarketing
feb
26
3 perc
Gyakori probléma webáruház készítéskor, indításkor, hogy az elkészült webshop csak a feltöltött termékeket tartalmazza, minimális információval, és nem jönnek a látogatók, nincsenek vásárlók. Ilyenkor az egyik legjobb dolog, amit tenni lehet, az a tartalommarketing. Erről lesz szó cikkünkben. A tartalom és a SEO A SEO (...
Blog készítés webáruházaknak - Miért állj neki?
feb
19
3 perc
Az egyes webáruházak között egyre nagyobb a verseny. Ma már nem elég csak minőségi termékeket árusítani, lehetőleg minél olcsóbban, hanem egyéb megoldásokat is kell találni, hogy vásárlókat csábíts webshopodhoz. Egy ilyen megoldás a blog készítés, amely számos előnnyel rendelkezik a webáruházak számára. Cikkünkben a blog készítés előnyeiről lesz...
Régi webáruházak optimalizálása, fejlesztése, megújítása
feb
05
4 perc
Az internet világa folyamatosan változik, fejlődik. Nincs ez másképp az internetes kereskedelem, a webáruházak körében sem. Ha összehasonlítjuk a 8-10 évvel ezelőtt készült webshopokat a mai webáruházakkal, gyakran ég és föld a különbség ránézésre is. De nem is kell 8-10 évet visszamenni, a néhány évvel ezelőtt készült webáruházak között is...
Mi az a Google Ads, és az előnyei webshopok számára
jan
29
4 perc
Amikor egy webáruház tulajdonos elkezd foglalkozni a marketinggel, akkor általában két lehetőség áll rendelkezésére: a keresőoptimalizálás és a Google Ads (korábbi nevén Google Adwords). Mivel a webáruházak számára az egyik legfontosabb feladat a látogatók szerzése, így minden lehetőséget ki kell használni, hogy minél több ember látogasson...
Miért nem vásárolnak webáruházam látogatói?
jan
22
4 perc
A sikeres webáruházak két feladatot tudnak kiválóan ellátni: az egyik az emberek webshopra történő csábítása, a másik pedig ezen látogatók vásárlókká történő konvertálása. A látogatószerzés általában keresőoptimalizálással, fizetett hirdetésekkel, az egyes látogatók vásárlókká történő konvertálása pedig átalakításokkal, javításokkal történik....
Miért küldenek vissza termékeket vásárlók egy webáruházhoz?
jan
15
4 perc
A webáruházak működésének egyik velejárója, hogy a vásárlók visszaküldenek megrendelt, megvásárolt termékeket. Természetesen az nem megoldható, hogy soha senki ne küldjön vissza megrendelt termékeket, korábbi cikkünkben, sőt, az eladások, bevételek növelésére is jó hatással van, ha a visszaküldési feltételek minél előnyösebbek a vásárlók számára...
Hogyan javítsd webáruházad termékoldalainak konverzióját?
jan
08
3 perc
Rengeteg olyan webáruházzal találkozhatsz, melyeknél a termékoldalak szinte teljesen üresek, nem tartalmaznak mást, mint a termék nevét, árát és egy képet. Ezek a webáruházak valószínűleg nem túl sikeresek. A profittermelő webshopok ismertetője, hogy a termékoldalak az eladásokat elősegítésére vannak kialakítva, ami más néven a konverzió. Lássuk,...
Gyakori webáruházas keresőoptimalizálási hibák
jan
02
4 perc
Napról napra egyre több webáruház készül és indul el, és mindegyiknek az a célja, hogy minél több látogatót szerezzen, eladást generáljon. Rengeteg olyan webshop van azonban, amely nem foglalkozik a keresőoptimalizálással, vagy foglalkozik vele, de nem jól teszi azt. Bejegyzésünkben a leggyakoribb keresőoptimalizálási hibákról lesz szó, és arról,...
A karikagyurukell.hu webshop keresőoptimalizálása
dec
18
3 perc
2018 elején kezdtünk el komolyan foglalkozni az általunk készített karikagyurukell.hu webáruház keresőoptimalizálásával, és az elvégzett javításoknak, fejlesztéseknek köszönhetően a fontosabb kulcsszavakra sikerült a keresési találatok 3-4. oldaláról a 3-4. helyekre kerülni. Cikkünkben arról lesz szó, mivel értük el ezeket az eredményeket....
Okostelefonos applikáció előnyei webáruházak számára
dec
12
3 perc
A gyorsan fejlődő webáruházak számára eljön az a pillanat, amikor már csak a webáruház fejlesztésével nem lehet rohamos fejlődést elérni. Ilyenkor a kérdés, hogy milyen megoldással lehet növelni webshopod bevételeit. Az egyik lehetőség az okostelefonos applikáció, ennek előnyeiről lesz szó. Nem elég a reszponzív, mobilbarát webáruház? A...
Ingyenes szállítási lehetőségek egy webshopban
dec
04
4 perc
Manapság már az online vásárlók szinte elvárják, hogy a webáruházakban a szállítás ingyenes, de legalábbis minél olcsóbb legyen. Ahogy azt egy korábbi cikkünkben bemutattuk, az ingyenes szállítás csak a vásárlóknak lehet ingyenes, a webshop üzemeltetőjének azt ugyanúgy ki kell fizetni. Ennek ellenére gyakran megéri ingyenes szállítást biztosítani...
Webáruház bevételeinek növelése: a fizetés optimalizálása
nov
27
4 perc
A jól működő, profittermelő webáruházak ismertetője, hogy a webáruház minden része tudatosan van megtervezve és elkészítve. Sok webshop nem figyel rá, azonban nem maradhat ki az optimalizálásból a fizetési folyamat sem. Hiába jut el sok ember addig, hogy már fizetne webáruházadban, ha nem küldi el a rendelést, nem lesz bevételed belőle. Lássuk,...
Webáruház marketing: az első e-mail fontossága
nov
20
3 perc
Manapság, amikor rendkívül nagy a verseny a hasonló webáruházak között, minden alkalmat meg kell ragadni arra, hogy webáruházad látogatóit, felhasználóit, vásárlóit maradásra, későbbi vásárlásra bírd. Az egyik ilyen megoldás az első e-mail, amit az ügyfelek számára kiküldesz. Ez lehet többféle e-mail is, pl. regisztráció utáni e-mail, hírlevél...
Mit tartalmazzon egy webshop szállítási információk oldala?
nov
13
2 perc
Az egyik leggyakoribb oka a kosárelhagyásoknak, hogy a vásárlók a vásárlási folyamat késői fázisában találkoznak olyan díjakkal, melyeket túl soknak ítélnek meg, és abbahagyják a vásárlást. A legtöbbször előforduló költség a szállítási díj. A webáruház szempontjából célszerű egy külön szállítási információk aloldalt készíteni, és azt jól látható...
Hogyan növeljük egy webáruház rendeléseinek értékét?
nov
07
3 perc
Minden webshop folyamatosan azon dolgozik, hogy több bevételre tudjon szert tenni. Ennek elérésére több lehetőség is van. Az egyik a látogatószerzés, vásárlószerzés, melyekkel új embereket lehet webshopodra csábítani, akiket aztán vásárlóvá próbálsz konvertálni. A másik lehetőség, hogy azt próbálod elérni, hogy aki már biztosan vásárol, minél több...
Hogyan csinálj az egyszeri webshopos vásárlókból visszatérőt
okt
24
3 perc
A webáruházas kereskedelem két fontos folyamatból áll: az első feladat, hogy a látogatókat rávedd arra, hogy vásároljanak nálad, majd a következő feladat, hogy az egyszeri vásárlók visszatérjenek webshopodra, és még többször vásároljanak a jövőben. A legtöbb egyszeri vásárló az ünnepi időszakban érkezik a webáruházakhoz, mivel ilyenkor...
Visszajelzések kérése webáruháznál: a kérdőív
okt
17
3 perc
Amikor elkészíted webáruházad, akkor feltételezed, hogy a látogatóknak, vásárlóknak mire lesz szükségük, és az alapján készíted el a webshopod. Ha elindítod webáruházad és jönnek az emberek, akkor már lehetőséged van arra, hogy tőlük kérj visszajelzéseket, melyek alapján javíthatod webshopodat, és extra bevételekre tehetsz szert. Cikkünkben a...
A közösségi média használata webáruház ügyfélszolgálatként
okt
10
4 perc
A közösségi média jelentős szerepet játszik az emberek mindennapjaiban. Ennek megfelelően a nagyobb cégek már évek óta jelen vannak, hirdetnek az egyes platformokon. Hazánkban a Facebook a legnépszerűbb közösségi média oldal, így itt ma már szinte kötelező minden webshopnak, vállalkozásnak jelen lenni rajta, de a Twitter és az Instagram...
Webáruház üzemeltetés: hogyan készüljünk az ünnepekre
okt
03
4 perc
Lassan jön a karácsonyi időszak, ami jelentős forgalomnövekedést szokott okozni a webáruházak számára. Ilyenkor gyakran szoktak az emberek saját maguknak vásárolni dolgokat, valamint ismerőseiket, barátaikat, rokonaikat megajándékozni. Webshopok számára célszerű az ünnepi szezont kihasználni, cikkünkben arról lesz szó, hogyan lehet ezt megtenni...
Webáruház üzemeltetés: az ajándékkártyák kihasználása
szep
26
3 perc
A webshopok egyik legfontosabb feladata, hogy folyamatosan új vásárlókat tudjanak szerezni, valamint, hogy új emberekkel ismertessék meg a webáruházat, akik aztán később vásárolni fognak tőlük. Erre az egyik lehetőség az ajándékutalvány, amely vásárlást és új látogatót jelenthet egyszerre. Bejegyzésünkben tippeket, tanácsokat fogunk adni...
Mit tanulhatnak a webáruházak a fizikai boltoktól?
szep
19
4 perc
A webáruházas kereskedelem és a fizikai boltok között számos különbséget találhatunk, első ránézésre teljesen másnak tűnik a két kereskedelmi forma. Ennek ellenére azonban vannak olyan trükkök, megoldások, melyeket érdemes átvenned a fizikai boltoktól, ha sikeres webáruházat szeretnél működtetni. Ezeket fogjuk cikkünkben bemutatni. Az...
Webshop készítés: a kapcsolat oldal kialakítása
szep
05
3 perc
Jártál már úgy, hogy rátaláltál a szinte tökéletes termékre egy webáruházban, csak néhány apró kérdést szeretnél feltenni az eladónak, és rendelnél is, de nem találod az elérhetőségeit? Nem vagy egyedül. Gyakori hiba webáruház készítés során, hogy a vállalkozás nem tünteti fel elérhetőségeit, vagy csak el vannak dugva az oldalon. Cikkünkben a...
EU pályázatok vállalkozásoknak webáruház készítésére
aug
30
4 perc
Az Európai Unió számos projekt megvalósítását támogatja az uniós pályázatok segítségével. Az éppen aktuális program az Európa 2020 stratégia, aminek magyar megfelelője a Széchenyi 2020 program. Számos témában lehet pályázatokat benyújtani a Széchenyi program 2020 keretein belül, bejegyzésünkben azokra a pályázatokra fogunk koncentrálni, melyekkel...
Mi az a Google Trends és mire jó?
aug
22
3 perc
Az ingyenesen használható Google Trends lényege, hogy megmutatja az egyes keresési kulcsszavakhoz, kifejezésekhez tartozó statisztikákat különböző területekre bontva. Ez a terület lehet akár az egész világ is, de lehet kifejezetten a magyarországi keresésekre szűrni, sőt, akár hazánk egyes megyéire is le lehet bontani a statisztikákat, ha elég...
Vállalkozás ötletek, vállalkozás indítása: nyiss webáruházat
aug
14
3 perc
Manapság már számos lehetőség áll rendelkezésedre, ha saját vállalkozást szeretnél indítani. Ezek közül az egyik egy saját webáruház indítása. A webáruházak rengeteg előnnyel rendelkeznek a tradicionális vállalkozásokhoz képest, és nagyon könnyen elindíthatók. Bejegyzésünkben ezeket az előnyöket fogjuk megvizsgálni. Az internet fejlődésének...
Gyakori hibák webshop indításakor
aug
08
4 perc
Egy webshop indítása elméletben nem bonyolult dolog, gyakorlatban azonban sokszor előfordulnak olyan gyakori hibák, melyeket egy kis utánajárással, tervezéssel meg lehet előzni. Bejegyzésünkben olyan hibákat fogunk bemutatni, amiket célszerű megelőzni, ha azt szeretnéd, hogy internetes áruházad minél gyorsabban sikeres legyen, pénzt hozzon...
Webáruház eladásainak, bevételeinek növelése
júl
31
5 perc
Minden webáruház célja, hogy folyamatosan növelje eladásait, és ezáltal a bevételeit. Ennek megfelelően minden lehetőséget meg kell arra ragadni, melyek célja az eladások növelése. Cikkünkben ilyen lehetőségeket, megoldásokat fogunk bemutatni, melyek alkalmazásával Te is növelheted webshopod bevételeit. Reszponzív, mobilbarát webáruház...
Webáruház üzemeltetés: a vásárlás megköszönése
júl
23
3 perc
A webáruház üzemeltetés egyik alapszabálya, hogy olcsóbb, könnyebb egy korábbi vásárlót megtartani, mint egy újat szerezni helyette. Ennek megfelelően a webshopok számára rengeteg olyan lehetőség van, amivel tudják növelni a további vásárlás esélyét. Bejegyzésünkben ezek közül fogunk egyet bemutatni, a vásárlás, rendelés megköszönését. Annak...
A webáruházak előnyei vállalkozások számára
júl
09
4 perc
Az internetes kereskedelem a virágkorát éli manapság, és valószínűleg népszerűségének növekedése nem fog megállni ezen a ponton, hanem várhatóan tovább emelkedik majd. Mivel a vásárlók körében rendkívül népszerű a webshopokból történő rendelés, így azok a cégek is elgondolkodhatnak egy webáruház indításán, melyek csak fizikai bolttal, üzlettel...
Webáruház hűségprogram indítási tanácsok
jún
28
4 perc
A webáruházas vásárló szerzés egyik alapszabálya, hogy többe kerül új vásárlót szerezni, mint egy régit megtartani. Ennek megfelelően gondolnod kell arra, hogy a korábbi vásárlókat, regisztrálókat milyen eszközökkel fogod rávenni arra, hogy a későbbiekben is vásároljanak cégedtől. Erre az egyik népszerű megoldás a hűségprogram létrehozása...
Hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat?
jún
20
3 perc
A mai modern marketing megoldások mellett van, ami változatlanul sikeres a régi, megszokott lehetőségek közül is, ez pedig a hírlevél. A közösségi média kampányok, a Youtube videók, a fizetett hirdetések (pl. Google Adwords) mind jó lehetőségek arra, hogy új látogatókat, vásárlókat szerezz, azonban, hogy a lehetőségeket minél jobban ki tudd...
Webshop működtetés: a termékek csomagolása
jún
11
4 perc
Egy webáruház működtetésénél fontos, hogy minden lehetőséget kihasználj arra, hogy jobb szolgáltatásokkal, termékekkel, árakkal rendelkezz, mint a konkurencia. Ezek közül a termékek és az árak rendelés előtt a vásárlók rendelkezésére állnak, azonban a szolgáltatások közül nem mindegyik ilyen. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, milyen lehetőségeid...
Webshop blog: tanácsok egy bejegyzés, cikk elkészítéséhez
jún
05
4 perc
A webáruházak felületén megjelenő rendszeres, friss, új tartalom ma már az egyik elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak (SEO-nak) és a marketingnek egyaránt. Ennek megfelelően cégünk is egyre több olyan webshopot készít, ahol külön kérik az Ügyfelek, hogy legyen lehetőségük cikkeket, híreket közzétenni. Egy ilyen bejegyzés elkészítéséhez...
GDPR-megfelelés: a hírlevél, az Analytics és az Adwords
máj
22
4 perc
Az Európai Unió új adatvédelmi rendeletéről, a GDPR-ról már írtunk részletesen az előző linken. A rendelet 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az EU-ban, és az egész világon egyaránt. A rendelet következményei a világ számos területén meg fognak jelenni, többek között jelentősen megváltoztatja az internet...
GDPR: Az EU új adatvédelmi rendelete webáruházak számára
máj
14
5 perc
A GDPR (General Data Protection Regulation) az EU adatvédelmi rendelete, amely 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az egész világon. Szeretné, ha új webáruháza megfelelne a GDPR szabályoknak? Készíttesse velünk webáruházát! Kire vonatkozik a GDPR? Annak ellenére, hogy csak EU-s szabályozás, minden...
GDPR tudnivalók cégek, vállalkozások számára
máj
11
4 perc
A GDPR (General Data Protection Regulation) az Európai Unió új adatvédelmi rendelete, amely 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az egész világon. Sokan azt hiszik, hogy ez csak a honlapok, webáruházak adatkezelésére fog vonatkozni, azonban ez nem így van. A GDPR minden olyan cégre vonatkozik, amely EU...
Webáruház marketing tippek a fiatalok eléréséhez
máj
10
3 perc
A mai fiatalok már teljesen másképp értékelik a marketinget, a reklámokat, mint az idősebb emberek. Ennek megfelelően, ha webáruházaddal, vállalkozásoddal meg akarod őket szólítani, akkor speciális marketing megoldásokat kell hozzá alkalmazni. Cikkünkben olyan tippeket, tanácsokat fogunk bemutatni, melyekkel ki lehet elégíteni a fiatal generáció...
Vásárlói vélemények kérése webáruházra
máj
03
4 perc
A vásárlói vélemények megjelenítése az egyik legjobb megoldás webshopok számára, hogy új eladásokhoz jussanak. A vélemények megjelenítéséhez azonban szükség van arra is, hogy először a látogatók, vásárlók véleményeket írjanak. Cikkünkben arról lesz szó, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy rávegyük a korábbi vásárlókat, hogy értékeljék...
Webshop készítés: a Rólunk oldal elkészítése
ápr
26
3 perc
A webáruházaknál a Rólunk (Bemutatkozás) oldal az egyik legfontosabb, nem közvetlenül a termékekhez kapcsolódó oldal. Ennek ellenére sokan nem fordítanak elég figyelmet kialakítására, sőt, jó néhány olyan webáruházzal is találkothatunk, ahol egyáltalán nincs bemutatkozó oldal. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy miért fontos ez az oldal, és...
Webáruházas termék ajánlási megoldások
ápr
19
3 perc
Aki már vásárolt életében boltban, üzletben, tudja, hogy az eladók rendszeresen ajánlanak termékeket a vásárlóknak. Ez lehet ajánlás az alapján, amit a vásárló elmond, vagy akár a már kiválasztott termékhez is szoktak kiegészítőt, vagy esetleg a termék helyett egy jobbat ajánlani. Nincs ez másképp az internetes vásárlások, webáruházak esetén sem...
A keresési mező kialakítása webáruházaknál
ápr
12
3 perc
Ha megnézzük a sikeres webáruházakat, sok közös dolgot találhatunk a különböző webshopok között, egy valami azonban minden egyes sikerek webáruházban megtalálható, mégpedig az oldalak tetején, kiemelt helyen. Ez a dolog a keresési mező. Szeretné Ön is egyedi, profi webáruházat, ami profitot is termel? Készíttesse velünk webáruházát! A...
A popup ablakok használata webáruházaknál
már
29
3 perc
A popupok azok a kis felugró ablakok, amikkel gyakran találkozunk internetezés közben különböző honlapokon: felugranak, ha egy új honlapra érkezünk, ha vásárolni szeretnénk, ha elhagyni készülünk egy weboldalt stb. Ennek megfelelően sokak számára (főleg a gyakorlott internetet használók számára) az első tulajdonság, ami eszükbe jut, hogy mennyire...
Google Cégem regisztráció segédlet
már
22
4 perc
A Google Cégem egy olyan ingyenes szolgáltatás, melynek segítségével cégek és szervezetek egyszerűen kezelhetik az online megjelenésüket a Google rendszerben, például a Keresés vagy a Térkép szolgáltatásban. A cég adatlapja akkor jelenik meg, amikor az emberek vállalkozásodra vagy hasonló vállalkozásokra keresnek a Google Keresésben és a Térképen...
Mi az a Facebook Marketplace és hogy működik?
már
10
3 perc
A Facebook Marketplace a Facebook azon része, ahol termékeket lehet eladni/megvásárolni helyi szinten. Mivel a Facebook csoportokban mindig is működött ez az adok-veszek, így a vállalatnál úgy gondolták, megkönnyítik ezeket a folyamatokat egy saját felülettel, melyet kifejezetten erre a célra fejlesztettek ki. Ez lett a Marketplace. Fejlesztése...
Mi az a Facebook webáruház és hogyan használjuk ki?
már
08
3 perc
A közösségi média jelenlét ma már minden webáruház, sőt, vállalkozás számára elengedhetetlen. Az ilyen oldalak között a Facebook a piacvezető, a legtöbben ezt használják. Ezt lehet kihasználni a Facebook saját webáruházas felületével is. Miért jó a Facebook webáruház? Azok a cégek, akik rendszeresen használják a közösségi médiát,...
Webáruház termék szűrőinek kialakítása
feb
22
4 perc
A jól kialakított webáruházak törekednek arra, hogy minél jobban megkönnyítsék a vásárlók dolgát, a vásárlási folyamatot. Ehhez hozzátartoznak a megfelelő szűrési lehetőségek (filterek) is. A filterek kialakításának vannak általános szabályai, amellett, hogy minden egyes webshop a témájától függően egyéni szűrési rendszert kell, hogy megjelenítsen...
Hogyan ösztönözzük vásárlásra webshopunk látogatóit?
feb
15
5 perc
Minden webáruház tulajdonos álma, hogy a látogató megérkezik a webshop felületére, meglátja a terméket, amit keres, és gondolkodás nélkül megvásárolja. Ez így leírva jól hangzik, gyakorlatban azonban természetesen nem teljesen így működik. Természetesen lesznek olyan eladásaink, amik így történnek, de gyakorlatban tenni kell azért, hogy...
Hogyan szerezzük meg webáruházunk első vásárlóit?
jan
25
4 perc
Az internetes kereskedelem egyik legnehezebb feladata, legyen szó induló webáruházról, vagy már működő webshopról, hogy új vásárlókat szerezzünk magunknak. Ez különös nehézségekkel jár új, most induló webshop esetén, mivel nem „új” vásárlókat kell szerezni, hanem az elsőt, első néhányat. Sokan nem foglalkoznak eleget, vagy egyáltalán, a látogatók...
Webáruház üzemeltetés: A bankkártyás fizetés bemutatása
jan
18
3 perc
A bankkártyás fizetés a webáruházas tranzakciók egyik legelterjedtebb formája, az utánvétes fizetési mód mellett. Segítségével néhány másodperc alatt lehet egy webshop felületén kifizetni a megrendelni kívánt termékeket. Cikkünkben arról lesz szó, hogy a milyen előnyökhöz jutunk, ha webshopunkban is tudnak bankkártyával fizetni a vásárlók, hogy...
Milyen a jó webáruház design, kialakítás?
jan
15
5 perc
Ha megnézzük a sikeres webáruházakat, első ránézésre különböznek egymástól. Ennek ellenére azonban rengeteg hasonlóság fedezhető mind a designt, mind a működést tekintve közöttük. Egy webshop elkészítése nem csak abból áll, hogy esztétikus legyen, hanem arra is kell figyelni, hogy ellássa azokat a funkciókat, melyek ahhoz kellenek, hogy egy...
Webáruház kosárelhagyás csökkentése
jan
04
5 perc
A kosárelhagyás alatt azt értjük, amikor a webáruház vásárlója elkezdi a vásárlási folyamatot, berakja a kiválasztott terméket a kosárba, azonban valamilyen okból kifolyólag elhagyja a webshop felületét azelőtt, mielőtt a tranzakció megtörténne. Ha sok ilyen kosárelhagyás van egy webáruháznál, akkor azzal sok bevételtől eshetünk el....
NAIH adatvédelmi nyilvántartásba vétel folyamata, kitöltési útmutató
jan
03
5 perc
Egy jó büntetési pont lehet, ha adatot kezelünk, de nem vetettük magunkat adatvédelmi nyilvántartásba, ezért érdemes kitölteni minden webáruház tulajdonosnak ezt az ingyenes nyomtatványt és adatvédelmi nyilvántartási számot kérni. Segítünk! Ha szeretne Ön is egy jogszerű és fogyasztóbarát webáruházat készíteni, akkor keressen minket! Első...
Webáruház email marketing: a hírlevél
dec
22
3 perc
A hírlevél az egyik legalulértékeltebb marketing lehetőség a webáruházak körében. Sokan egyáltalán nem foglalkoznak vele, vagy csinálják, de nem használják a hírlevél által nyújtott összes lehetőséget. A saját hírlevélre feliratkozott személyek listája azért fontos, mert senkinek nincs meg az a lista, amit mi összegyűjtünk, így ha el tudjuk...
Webáruház email marketing: a rendelés utáni email
dec
21
3 perc
Ha webáruházzal rendelkezünk, de nem foglalkozunk az email marketinggel, akkor valamit rosszul csinálunk. Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, hogy lehet előnyünkre fordítani a vásárlás utáni emaileket, és több bevételt szerezni segítségükkel. Vásárlás utáni visszaigazoló email Közvetlenül a vásárlás után kerül kiküldésre a visszaigazoló email....
Webáruház készítés: a visszaküldési feltételek meghatározása
dec
15
4 perc
A sikeres webáruházakhoz hozzátartozik a jól átgondolt termék visszaküldési folyamat is. Sokan csak a törvényben előírt 14 napon belüli visszaküldést engedélyezik, valamint a költségeket a vásárlóval fizettetik ki, azonban nem minden esetben ez a legjobb megoldás. Ahogy a webáruház többi részével, a visszaküldéssel is lehet előnyhöz jutni a...
Webáruház készítés: a főoldal keresőoptimalizálása
dec
07
5 perc
A főoldal a webáruházak egyik legfontosabb oldala. Előző cikkünkben bemutattuk, hogy kell kialakítani, ha a látogatók szempontjából vizsgáljuk meg az oldal. Mai cikkünkben a keresőoptimalizált főoldalról lesz szó. A keresőoptimalizálásról (SEO) már írtunk bővebben, bemutattuk, miért fontos. Most megtudhatod, hogy milyen lehetőségeid vannak arra,...
Technikai tippek élő chat használatához
nov
23
3 perc
Legutóbbi cikkünkben tanácsokat adtunk az élő chat funkciót kezelő ügyfélszolgálati dolgozók részére, amivel javíthatják, megkönnyíthetik munkájukat. Mai bejegyzésünk szintén ezzel a témával fog foglalkozni, a különbség, hogy az élő chat funkció technikai oldalát fogjuk megvizsgálni, amivel fejleszthető, javítható az ügyfélszolgálat teljesítménye...
Élő chat használati tanácsok ügyfélszolgálatok részére
nov
17
3 perc
Ma már egy sikeres, nagyszámú látogatóval rendelkező webáruház egyik elengedhetetlen kelléke az élő chat funkció. Cikkünkben az ügyfélszolgálaton dolgozóknak fogunk segítséget nyújtani a problémamentes interakciókhoz. Az internetes vásárlók is ugyanazt a figyelmet várják el, amit a boltban vásárló emberek: a kérdéseikre egyből választ...
4791 - Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
nov
09
2 perc
Webáruház indítás előtt felmerül a kérdés, hogy milyen engedélyek szükségesek hozzá, milyen bejelentési kötelezettsége van. A webáruházak általában a 4791 - csomagküldő, internetes kiskereskedelem tevékenységi körébe tartoznak a TEÁOR’08 szerint (Tevékenységek Egységes Ágazati Osztályozási Rendszere). Ezt a tevékenységi kört fel kell venni a...
Webáruház készítés: a kategória oldal kialakítása
nov
07
5 perc
Az előző cikkünkben a webáruházak termékoldalainak leírásaival foglalkoztunk, mai cikkünkben egy másik webshop készítési tanáccsal fogunk szolgálni, a webáruház kategória oldalainak kialakításával kapcsolatban. A jól kialakított kategória oldal nem csak a hasonló termékeket foglalja össze, hanem információval is szolgál az adott termékekről,...
Webáruházak elleni jogerős határozatok adatbázisa
nov
03
1 perc
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2017. január 1-jétől előírja, hogy az internetes kereskedelem területén a fogyasztóvédelmi hatóság, a Gazdasági Versenyhivatal vagy a bíróság által jogerősen megállapított súlyos jogsértést elkövető vállalkozásokat egy nyilvános, internetes listán kell közzétenni. A súlyos jogsértés fogalmáról,...
Webáruház készítés: hogyan írjunk kiváló termékleírásokat?
okt
25
3 perc
Sokan nem gondolnák, de egy webshop elkészítésébe nem csak a termékek feltöltése, jellemzőik megadása tartozik bele, hanem a termékek leírását is el kell készíteni. Ez nem csak annyiból áll, hogy felsoroljuk a tulajdonságaikat, hanem lehetőleg egyedi, részletes leírással célszerű ellátni minden egyes terméket, mert ez alapján fogják az érdeklődők...
Gyakori webáruház indítás előtti hibák
okt
06
3 perc
Mondhatni, hogy ma már minden közepes/naygobb vállalkozás számára alapkövetelmény egy webáruház készítése, ami látszik is a folyamatosan növekvő webshopok számán, azonban sokan gondolják úgy, hogy egy webáruház indítása nehézségektől mentes. Ez azonban nem is állhat messzebb az igazságtól. Nem csak annyiból áll egy webshop indítása, hogy...
Hogyan adjunk el drága termékeket webáruházunk segítségével?
szep
28
4 perc
Ha webáruházzal rendelkezel, vagy most tervezel webshopot nyitni, akkor valószínűleg gondolkodtál már azon, hogy mi van akkor, ha nem tudod elég olcsón adni termékeidet a konkurenciához képest. Természetesen a legjobb módja annak, hogy az érdeklődők nálad vásároljanak az, ha olcsóbban adod a termékeket, azonban nem ez az egyetlen lehetőség, hogy a...
Webshop konverzió növelés tippek
szep
25
5 perc
Sokan úgy gondolják, hogy elég elkészíttetni egy webshopot, látogatókat szerezni, és garantált a siker, azonban ez nem is állhatna messzebb a valóságtól. Ha nem tudod ezeket a látogatókat vásárlókká konvertálni, akkor nem sokat érnek. Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, hogy milyen megoldásokkal lehet egy webshop konverzióit növelni. Könnyű...
PayPal használatának előnyei
szep
07
2 perc
A PayPal rendszer használata az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy webshopod vásárlói fizetni tudjanak weboldaladon. A releváns PayPal gombok hozzáadásával pillanatok alatt kezdheted az árusítást webáruházadon keresztül. Mi az a PayPal? A PayPal olyan fizetési rendszer, mely internetes tranzakciókat (vásárlásokat, átutalásokat) kezel....
Milyen a jó webáruház ügyfélszolgálat?
szep
02
2 perc
Webshop üzemeltetése során vásárlókkal kell foglalkoznod, biztos lehetsz benne, hogy ez panaszokkal, reklamációkkal fog járni. Az átlagos felhasználó tudja, hogy ha nem kapja meg a kellő kiszolgálást, panaszait az internet segítéségével könnyen el tudja juttatni több ember számára is. Ennek megelőzéséhez szükséges a megfelelő webáruház...
Új látogatókat szeretnél webshopodhoz? Indíts blogot!
aug
31
3 perc
A SIKERES WEBSHOPOKHOZ hozzátartozik a látogatók számának folyamatos növelése. Sokan azt hiszik, hogy az eladások növelése csak közvetlen módon történhet (hírlevél tökéletesítése, különböző akciók, fizetős látogatószerzés - Google Adwords), azonban ez nem állhat messzebb a valóságtól. Az egyik legegyszerűbb módja a webáruházas látogatószerzésnek,...
Webáruházkészítés során a szállítási díjak meghatározása
aug
31
2 perc
Webáruházkészítés közben nem biztos, hogy elsőre magától értetődőnek tűnik, de ha interneten vásárolunk, a kifizetendő ár nem csak a termék árából áll, hanem ki kell fizetnünk a szállítás költségét is. Az eddig megfelelő árú termékek hirtelen meghaladhatják azt az összeget, melyet hajlandók lennénk kifizetni érte. Ezt a folyamatot kell...
Milyen webáruházat érdemes nyitni?
aug
23
4 perc
Webáruházat szeretnél nyitni, de nem tudod, hogy milyen úton indulj el? Van már webshop ötleted, de nem tudod, hogy mennyire lesz kereslet a kiválasztott termékekre? Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, milyen szempontokat vegyél figyelembe, hogy tudod kitalálni, milyen webáruházat csinálj. Termékek kiválasztásának különböző lehetőségei...
Milyen költségei vannak egy webshop indításának? A webáruház nyitás költségei!
aug
20
3 perc
A webáruház nyitás költségei sokféle tételből állnak össze. A webáruház elkészítésének díján felül kalkulálnunk kell a fotós, szövegíró, tárhely, domain, ssl tanúsítvány, reklám költségekkel is. Nézzük meg, hogy milyen költségekkel kalkulálhatunk egy webáruház indításakor. A webáruház programozójának, designerének költségei Az első lépés...
Webáruház bejelentési kötelezettsége az önkormányzat jegyzőjénél
aug
17
2 perc
Alkalmazott jogszabályok a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009 (IX.29.) Korm. rendelet a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás...
hibák a webáruház készítéskor, üzemeltetéskor
aug
16
3 perc
Az internetes kereskedelem segítségével gyorsan, nagy közönségnek tudod bemutatni vállalkozásodat. A fizikai bolthoz hasonlóan a webshop sem úgy működik, hogy megnyitod a webáruházad és jönnek az eladások. Cikkünkből megtudhatod, mik a leggyakoribb webáruházas hibák, és hogy tudod azokat megelőzni. Ügyfélszolgálat hiánya Annak ellenére, hogy...
Hogyan szerezz új vásárlókat webáruházadhoz?
aug
15
3 perc
Amennyiben webáruházat nyitottál, az első és legnagyobb kihívás az új látogatók webshopodra csábítása, majd ezen látogatók eladásokká történő konvertálása. Ezt a két folyamatot fogjuk részletesen bemutatni cikkünkben. Látogatók szerzése Minőségi tartalom Az egyik leggyakoribb hiba, ha webáruházak másolt termékleírásokat, tartalmat...
Egyedi webshop készítés, indítás, webáruház készítés
aug
09
6 perc
A saját webshop készítés, a webshop nulláról történő felépítése és indítása sok munkát, időráfordítást igényel. Cikksorozatunkkal ehhez szeretnénk segítséget nyújtani, megkönnyíteni az első lépéseket ahhoz, hogy jól működő, gazdaságos webshopod legyen. Saját webshop termékei Az elkészült webshopban árusított termékek megválasztása A...
Webáruház fizetési módok bemutatása: Paylike
aug
08
1 perc
A Paylike egy modern fizetési platform, amely használata olyan egyszerű, hogy bárki fogadhat online fizetéseket perceken belül. A Paylike-ot elektronikus kereskedelemben tapasztalt dán vállalkozók és fejlesztők hozták létre, API alapú megközelítéssel, amely szinte mindent lehetővé tesz kereskedők számára. A 2015 eleje óta elérhető szolgáltatás...
Futárcégek bemutatása: WWA futárszolgálat
aug
08
1 perc
Célunk, hogy megbízható és korrekt házhozszállítási szolgáltatást nyújtsunk minden ügyfelünknek. Nálunk nincsenenek rejtett költségek. A feltüntetett árak az ÁFA-t nem tartalmazzák. A feltüntetett árakon kívül egyéb költséget nem számolunk fel. A feltüntetett díjszabások havonta minimum 20 csomag feladása esetén érvényesek. Belföldi...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2017-ben
júl
01
7 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Kérje ingyenes ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) mintánkat Kell-e...
Dropshipping webáruház készítése! Hogyan indítsunk dropshipping webáruházat?
jún
29
3 perc
Mi az a dropshipping? A dropshipping egy olyan üzleti modell, ahol a kiskereskedő (webáruház) nem birtokolja az eladni kívánt termékeket, hanem közvetítőként szolgál az eladó és a vásárló között. A kiskereskedő webáruháza segítségével szerzi be a megrendeléseket, amiket továbbít a nagykereskedő felé. A profit a saját webáruházban...
Webáruház bérlés hátrányai! Webáruház bérlés vagy saját webáruház vásárlás?
máj
10
2 perc
Az első komoly döntés, amikor elindulunk a webáruház indítás rögös, de sok örömet is okozó útján, hogy webáruházat béreljünk vagy saját webáruházat vásároljunk. Mi az a webáruház bérlés? A bérelhető webáruházak általában felhő alapon működnek, tehát a fejlesztők egy közös programkódot fejlesztenek, melyet minden webáruház tulajdonos használ...
Biztonságos https kapcsolatot webáruházunknak! Szerezzünk előnyt a Google keresőben!
feb
18
3 perc
Mi különbség a HTTPS és a HTTP között? A https protokoll biztonságosabb netezést tesz lehetővé a sima HTTP protokollnál. Ha egy webáruház https titkosított és hitelesített kapcsolaton keresztül kommunikál, akkor az ilyen webshopban megadott adataink nagyobb biztonságban vannak. A https biztonságos kapcsolat egy azonosítással kezdődik...
Webáruház termék képeinek optimalizálása
júl
20
4 perc
Egy kép többet ér ezer szónál. Mivel a látogatók nem tudják kézbe venni és megvizsgálni a termékeinket, ezért nagyon fontos, hogy jó minőségű képekkel tudjuk bemutatni a termékeinket. A jó termékbemutató képeknek nem csak vásárlásösztönző szerepük van, hanem a Google keresőoptimalizálásunkat is nagyban segíteni fogják. Fontos, hogy megtaláljuk...
Csomagátvételi pontok bemutatása: ShopDeliveryService, GLS CsomagPont hálózat
júl
14
1 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítási módokat. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, csomagátvételi pontokat, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak. Reméljük a sorozat segíteni fog kiválasztani a legjobb,...
Milyen legyen egy jól felépített webáruház termék oldala?
jún
29
2 perc
Összegyűjtöttünk néhány hasznos tanácsot és néhány jól felépített webáruház termék oldalát, hogy a készülő webáruházunk tökéletesen megkomponált termék oldallal rendelkezhessen. Minden aminek szerepelnie kell a webáruházak termék oldalán, hogy megfelelően tudjuk tálalni termékeinket.  Jó minőségű, nagyméretű termékfotók Fontos...
Csomagátvételi pontok bemutatása: Pick Pack Pont
jún
24
2 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítási módokat. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, csomagátvételi pontokat, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak. Reméljük a sorozat segíteni fog kiválasztani a legjobb,...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2016-ban
jún
21
7 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Kérje ingyenes ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) mintánkat Kell-e...
Milyen szállítási módokat használhatunk a webáruházunkban (összegyűjtöttük a legjobb futárcégeket, csomagátvételi pontokat)
jún
20
1 perc
Összegyűjtöttük a legjobb futárcégeket és csomagátvételi pontokat, hogy a webáruház tulajdonosok ki tudják választani a számukra legszimpatikusabb szállítási módokat. Pontos ajánlatért kérjük keressük fel a futárcégeket (főleg, ha tudunk minimum szállítandó csomagszámot garantálni, mert akkor a lenti ajánlatoknál jobbat is kaphatunk mindenhol...
Csomagátvételi pontok bemutatása: Webox csomagautomata
jún
19
1 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítási módokat. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, csomagátvételi pontokat, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak. Reméljük a sorozat segíteni fog kiválasztani a legjobb,...
Hogy érinti a cookie törvény a webáruház tulajdonosokat
jún
18
2 perc
Bizonyára többször találkoztál már a felirattal, miszerint „ez a weboldal cookie-kat használ" felirattal. De mik azok a sütik és miért van szükség rájuk webáruház tulajdonosként és egyáltalán mi is az a cookie törvény? A cookie törvény érthetően Az Európai Unió 2013 év végén közzétett egy munkadokumentumot a cookie-k, sütik szabályozásáról....
Futárcégek bemutatása: Sprinter futárszolgálat
jún
17
2 perc
Webáruház nyitás, indítás előtt nagyon fontos, hogy találjunk megfelelő futárcéget, aki épségben, biztonságosan, gyorsan és nem utolsó sorban jó áron kiszállítja majd a rendeléseinket. Azért, hogy segítsük az induló webáruházakat megkerestünk futárcégeket, hogy mutassák be szolgáltatásaikat és egy alap ajánlatot adjanak induló webáruházaknak....
Mi legyen a webáruház domain neve? Tanácsok a legjobb webáruház domainnév kiválasztásában
jún
14
2 perc
Megvan a termékünk és megvan a döntés, hogy webáruházat nyitunk, na de mi legyen a domainnevünk? Ingyenes domainnév Semmiképpen se spóroljunk a domainnéven, még a kósza gondolatát is vessük el annak, hogy ingyenes domaint „regisztrálunk”, ingyen tárhely társaságában, hiszen gondoljunk bele, mit gondol a látogató egy ilyen webáruházról, ahol...
Milyen költségei vannak a webáruház létrehozásának? Mennyi a webáruház készítés ára?
jún
10
2 perc
Webdesigner, programozó munkadíja Nagyon széles palettáról válogathatunk, ha meg akarjuk találni a megfelelő weboldal készítőt, aki elkészíti számunkra álmaink webáruházát. A webáruház elkészítésének programozói munkadíja függ az általunk megálmodott webshop funkcióktól (ha ezek már le vannak programozva, akkor úgymond a „dobozos” terméket...