Egyedi webshop készítés, indítás, webáruház készítés

6

A saját webshop készítés, a webshop nulláról történő felépítése és indítása sok munkát, időráfordítást igényel. Cikksorozatunkkal ehhez szeretnénk segítséget nyújtani, megkönnyíteni az első lépéseket ahhoz, hogy jól működő, gazdaságos webshopod legyen.

Saját webshop termékei

Az elkészült webshopban árusított termékek megválasztása

Webshop készítés, webáruház indításA webshop készítés első lépése, hogy kiválaszd, milyen termékeket szeretnél árusítani. Gyakran ez a legnehezebb lépés. Ha van már ötleted, a Google Ads (korábban Adwords) kulcsszó tervezőjének segítségével megtudhatod, hogy hányan keresnek az adott termékre havonta, mekkora verseny várható ezen a területen. Ezt a folyamatot röviden kulcsszókutatásnak hívjuk. A kulcsszókutatás nem csak webáruház indítás előtti feladat, hanem a keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések összeállítása is a kulcsszavak meghatározásával kezdődik.

Termékek beszerzése

Miután kiválasztottad a termékeket, a következő döntés a beszerzésük módja lesz. Általánosságban elmondható, hogy négy féle módja van a termékbeszerzésnek:

Az első három termék beszerzési módszer hasonlóan működik, mint a megszokott kereskedelem esetén, a dropshipping azonban teljes elektronikus kereskedelmet jelent. A dropshipping webáruház lényege, hogy a webshop tulajdonos nem birtokolja a termékeket, hanem egyfajta közvetítőként működik a tényleges eladó és a vásárló között. A dropshipping webáruház készítés legnagyobb előnye, hogy nincs szükség raktárkészletre, konkrét termékekre, így kisebb kezdőtőkével elindítható, mint a másik három megoldás.

Saját webshop készítés előkészületei

Versenytársak feltérképezése

Webshop versenytársak feltérképezéseA webshop készítés fontos része az üzleti terv elkészítése, ami előtt keress rá a konkurenciák webáruházaira, hogy ők mit árulnak, mennyiért. A konkurencia elemzése a webáruház készítés gyakran elfeledett részét jelenti, pedig a várható eredményességre, a webshop sikerére nagy hatással van. Érdemes azt is még az indulás előtt végiggondolni, hogy mi az, amiben jobb leszel, mint a többi webshop, mi lesz az, amivel meg tudod majd fogni a vásárlókat.

Amiket érdemes megfigyelni:

  • milyen árakkal dolgoznak
  • milyen szállítási lehetőségeket kínálnak
  • milyen visszaküldési feltételeket kínálnak
  • optimalizált-e a webshop mobiltelefonra, tabletre
  • közösségi média jelenlét
  • ajánlanak-e hírleveles feliratkozást
  • hirdetnek-e a Google Ads vagy a Facebook segítségével

Üzleti terv

Az üzleti terv elkészítése feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a jövőben felmerülő problémákat könnyen, gyorsan tudd megoldani. Ha előre lefekteted céljaid, és azokat a megoldásokat, amik azok eléréséhez vezetnek, akkor könnyebben, gördülékenyebben fog menni az indulás, öröm lesz a webshop készítés.

A webshop készítés

Ha megvannak a termékek, megismerted a konkurenciákat, és elkészült az üzleti terv, akkor következhet a webáruház készítése.

Webáruház készítés árak, csomagok

Webshop készítés árak

Webshop készítés árakA webáruház készítés árát a webáruház típusa nagyban befolyásolja. Az egyik típus a saját, a másik pedig a bérelhető webáruház. Fontos, hogy jól válaszd meg, hogy melyik típusra van szükséged, mert később nagyon körülményes lesz a váltás.

A bérelhető webáruház mellett az azonnali elindítás és az alacsonyabb kezdeti költségek szólnak. Bérelhető webshopot több szolgáltató is kínál, különböző csomagok közül lehet választani, az indítás teljesen ingyenes, a kezdeti 1-2 hetes próba után havidíjat kell fizetni a használatért. A bérelt webáruházaknak olyan hátrányai is vannak viszont, melyek nem mindenkinek felelnek meg. Az egyik ilyen, hogy soha nem lesz tied a webáruház, addig fog csak működni, amíg fizeted a havidíjat. Hiába használod pl. 5-6 éve, hiába fizettél ki érte egy kisebb vagyont, ha nem fizetsz tovább, nem fog működni a webshop. Az sem elhanyagolható az anyagiakat tekintve, hogy a bérléses csomagokban biztosan lesznek olyan funkciók, melyeket nem fogsz használni, de mégis fizetned kell értük, mert az adott csomaghoz tartoznak.

A másik nagy hátrány, hogy a bérelhető webáruházak tömegtermékek, ami azt jelenti, hogy ugyanazt a szolgáltatást adják el minél több ügyfélnek, így webáruház designból is általában sablonok közül lehet választani. Könnyen előfordulhat, hogy ugyanazzal a webáruház designnal több esetben is találkozhatunk. A bérelhető áruháznál a webshop tulajdonosok nem fordítanak akkora figyelmet a shop kinézetére, mint azok akik egyedi fejlesztésű webáruházat készíttetnek. A bérelhető áruházaknál ha valamilyen egyedi dologra, funkcióra, kinézetre van szükséged, akkor azért mélyen a zsebedbe kell nyúlnod.

Ráadásul hiába fizetsz ki rengeteg pénzt pl. az egyedi designért, továbbra is fizetned kell a havidíjat, hogy működjön a webáruház. Egyedi fejlesztésű webáruházaink tervezésénél UX szakértőnk is részt vesz. Az elkészült, ügyféllel egyeztetett designjaink a tervezés végére egyediek, felhasználóbarátak, jól használhatóak, jobb konverziókat generálnak. Ezeket az előnyöket a sablon designok, template-ek nem mindig tudják produkálni.

A bérlés mellett az egyedi, saját webáruház készítés a másik opció. Itt magasabb induló költséggel kell számolni, mivel nem sablonról van szó, hanem egy teljesen egyedi, saját igényeidnek megfelelő webáruházzal gazdagodsz. Ez a webáruház azonban valóban a tied lesz, nem fogja a szolgáltató lekapcsolni, nincs havidíj, ha elkészült a webshop, addig használod, amíg csak szeretnéd.

Az egyedi webshopok ráadásul egyedi, személyre szabott dizájnnal készülnek. Nem kell tehát attól tartani, hogy a webshopod olyan lesz, mint rengeteg másik, és attól sem, hogy emiatt vásárlókat veszítenél. Hosszú távon a bérlési költségek magasabbak lesznek, mint az egyedi webshop készítés árak, így anyagilag is jobban megéri saját, egyedi webáruházat készíttetni.

Mitől függ a webáruház készítés ára?

A webshop készítés árak a bérelhető/saját webshop készítés kérdése mellett elsősorban a szükséges funkcióktól függnek. Egyedi webáruház készítésnél csak azért fizetsz, amire szükséged van, nincsenek felesleges funkciók, melyeket mindenképpen meg kell venned, mint bérlés esetén.

Webshop funkciók, működésWebshop funkciók, működés

Gyakran előfordul, hogy a webáruház készíttető korábban még nem kereskedett online, és ezért nem is igazán tudja, hogy mire van szüksége, hogy hogyan is működjön a készülőben levő webáruháza. A webshop készítő cég ebben tud segíteni.

Online kereskedelmi tapasztalat nélkül is lehet természetesen sikeres webshopot indítani, de az elején érdemes hozzáértő segítségét kérni, mert így nagyon sok bosszúságot és időt tudsz spórolni magadnak. Webáruházkészítés előtt már olyan egyszerűnek tűnő kérdések eldöntése is problémát szokott okozni, hogy „szükség van-e raktárkészlet kezelésre?”, vagy „milyen módszerrel történik a termékfeltöltés?”. Az egyedi fejlesztésű webshopokban mindenre van válasz, sőt, mindenre olyan válasz és megoldás van, ami a webáruház tulajdonos elképzeléseinek és igényeinek a legjobban megfelel. Egyedi webáruház készítés szolgáltatásunk keretein belül bármilyen elképzelés megvalósítható, minden egyedi működést kivitelezhető. Előre összeállított csomagjaink segítenek a választásban, de a funkciók szabadon kombinálhatók akár teljesen egyedi kérésekkel, funkciókkal is.

A webshop készítés árak ezektől a funkcióktól és pontos működésüktől függnek elsősorban.

Ajánlatot kérek egyedi webáruház készítésre

Webshop elnevezése, a megfelelő domain kiválasztása

Az árusított termék és a webshop funkciók meghatározása mellett a legfontosabb dolog a vállalkozás nevének és a hozzátartozó domain név helyes megválasztása. A kiválasztott domain nevet hosszú távon fogod használni, későbbi megváltoztatása, cseréje gyakran problémákkal jár, így érdemes megfontolni, és elsőre a tökéleteset kiválasztani.. A domain név legyen minél rövidebb, könnyen megjegyezhető és leírható. Webáruházak esetén a korábbi látogatók, vásárlók később is visszatérhetnek, el kell érni, hogy ez minél egyszerűbben tudják megtenni.

A domain nevet emellett a keresőoptimalizálást is figyelembe véve célszerű megválasztanod, ha a legfontosabb kulcsszavadat tartalmazza, akkor könnyebb lesz arra a kulcsszóra a kereső első oldalára kerülni.

A webáruház részletes megtervezése, elkészítése

A hozzáértők által elkészített webshop számos előnnyel rendelkezik. A honlapkészítő, webáruház készítő cégek tudnak segítséget nyújtani a tervezéshez annak függvényében, hogy milyen termékeket szeretnél árusítani. A következő dolgokban lehetnek segítségedre.

Következetes üzleti identitás megtervezése

Vagy a webáruház készítés előtt, vagy azzal párhuzamosan a céges arculatot is ki kell találni, meg kell tervezni. Érdemes hozzáértőre bízni az üzleti indentitást, mert a marketingben és a vállalkozás működésében is fontos szerepet fog játszani. Ha még nem rendelkezel céges arculattal, akkor segítünk a megtervezésében, ha pedig már rendelkezel, akkor ahhoz igazítjuk a webáruház kinézetét az egységes összekép kialakítása miatt.

Az elkészített webáruház és a cég többi megjelenési módja illeszkedjenek, hasonlítsanak egymáshoz. Ilyenek pl. a céges logó, az arculati elemek, a közösségi média megjelenések vagy a névjegykártya is. Azt kell elérni, hogy bárhol, bármilyen formában találkoznak az érdeklődők vállalkozásoddal, első ránézésre tudják, hogy rólad van szó.

Egyedi, versenytársaktól eltérő dizájn

Ahogy feljebb is írtuk, az egyedi dizájn fontos tulajdonsága a sikeres webáruházaknak, sablon webshopokkal már nem lehet jó eredményeket elérni. Törekedni kell arra, hogy esztétikus, könnyedén használható, a céges identitáshoz illeszkedő webáruházad legyen. Ahhoz, hogy minden feltételnek megfeleljen webshop, profi dizájnerre lesz szükség.

Az általunk készített webáruházak és weboldalak kivétel nélkül egyedi, személyre szabott dizájnnal készülnek. Nem kell kompromisszumokat kötni mindjárt a webshop indításkor, hanem olyan webáruházat készítünk, amilyet szeretnél. Már a webáruházkészítés tervezési fázisában láthatod, hogy pontosan hogy fog kinézni a webáruházad, kidolgozott részletekkel: betűtípusok, kontraszt, betűk közti távolságok stb. A dizájn készítés során több módosítási kör, lehetőség is van, a folyamat végére pedig egy olyan terv készül el, amely minden szempontból megfelel az ügyfél elképzeléseinek, elvárásainak.

A funkciók, működés megvalósítása

Egyedi, saját webshop készítés esetén nem úgy kell összekattintani a funkciókat, hanem le kell azokat programozni. Emiatt tart tovább egy egyedi webshop készítés, viszont ennek a folyamatnak köszönhető az is, hogy a funkciók és a működés személyre szabhatók.

Az egyedi webshop készítők nem csak a szükséges funkciólista összeállításában tudnak segíteni, hanem azok optimális működésének meghatározásában és megvalósításában is. Ha bármilyen egyedi elképzelésed, ötleted van, de a részleteket nem tudod kitalálni, akkor a webáruház készítés folyamata során segítünk a legjobb működés meghatározásában, majd pedig a programozás során ezt a legjobb működést programozzuk le. Ha pedig a használat során további kérések, ötletek merülnek fel, akkor lehetőség van a működés későbbi módosítására, javítására is. Ezekkel tudjuk biztosítani ügyfeleink számára, hogy a webáruházuk funkciói mindig a a lehető legjobban megfelelnek saját igényeiknek, nincs szükség kompromisszumokra a webáruház készítés során.

Segítségre van szüksége a webshop megtervezéséhez? Tekintse meg webáruház csomagjainkat!

Google Analytics telepítése, Google Search Console készítése

Google Analytics 4Az Analytics egy olyan ingyenes szolgáltatás, melynek segítségével mérni lehet a látogatói adatokat, és rengeteg hasznos statisztikához, viselkedési információhoz lehet jutni.

A Search Console is egy ingyenes szolgáltatás, itt konkrétan a keresőben történő megjelenéseket és az onnan jövő látogatókat lehet követni. Emellett nagyon hasznos funkció, hogy amennyiben valamilyen probléma lépne fel a Google szerint a webshopban, a Search Console-ban azonnal megjelenik.

Telepítésük és beállításuk nem szükséges ahhoz, hogy egy webshop jól működjön, mégis manapság már elengedhetetlenek, és minden sikeres webshop figyeli és felhasználja az információkat. Minden általunk készített webáruháznak készítünk Analytics és Search Console fiókot is, így már a webshop indulásától kezdve nyomon követhetők a fontos látogatói statisztikák, és fel lehet azokat használni a webáruház fejlesztéséhez, javításához.

 

Webshop készítés fontos lépése az indulás előtti ellenőrzés

Webshop készítés indulás előttA webshop elkészítése mellett indulás előtt a következő dolgokra érdemes odafigyelned:

  • szállítási lehetőségek, árak megválasztása (csomagolási anyagok, lehetőségek, melyik szállító cégekkel állsz majd kapcsolatban, szállítási idők)
  • Twitter és Facebook profilok létrehozása, menedzselése
  • megfelelő számú ember alkalmazása, hogy a rendeléseket fel tudd dolgozni
  • a termékek, információk feltöltése a webshopra
  • a webshop összekötése egy számlázó programmal az egyszerű adminisztrációért

Webáruház indítás után

Marketing lehetőségek, az elkészült webshop reklámozása

Miután elindult a webshop, megvannak az első vásárlók, érdemes több figyelmet fordítani a marketingre. Erre több megoldás is létezik.

Keresőoptimalizálás (SEO)

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás segítségével a webshopod az internetes keresőkben (pl. Google) releváns kulcsszavakra keresve előrébb fog megjelenni. Bármit szeretnél árulni, biztos lehetsz benne, hogy már van, aki szintén ezzel foglalkozik. A keresőoptimalizálás segít abban, hogy a konkurenciához képest jobb pozícióban jelentessenek meg az internetes keresők.

A SEO már a webshop készítés előtt kezdődik, ugyanis úgy kell megtervezni, elkészíteni a webáruházat, hogy az megfeleljen a Google legújabb irányelveinek, hogy könnyen lehessen optimalizálni. Az általunk készített webáruházak mind rendelkeznek az alapvető SEO beállítási lehetőségekkel, így könnyen elvégezhetők a keresőoptimalizálási beállítások.

A SEO nagy előnye, hogy a keresőben a természetes találatokra történő kattintásokért nem kell fizetni. A keresőoptimalizált webáruházkészítés segítségével, egy jó helyeken szereplő webáruházzal több tíz- vagy akár százezer forintot lehet spórolni havonta a marketing költségeknél.

Google Ads hirdetések

Google Ads hirdetések

Kattintás alapú hirdetési rendszer, azokért a látogatókért fizetsz, aki az Ads segítségével jut el webshopodra. Be tudod állítani a napi költségkereted, a kulcsszavakat, amire keresve hirdetéseid megjelennek, így biztos lehetsz abban, hogy a látogatók releváns keresések után jutnak el honlapodra, és csak akkor fizetsz a reklámért, ha látogatót hoz oldaladra.

Az Ads felületén a hirdetés szövegek összeállíthatók, így szabályozható, hogy milyen információkkal találkoznak az érdeklődők a hirdetésekben.

Hátránya, hogy minden kattintás (látogató) után fizetni kell.

Google Shopping

A Shopping szintén kattintás alapú hirdetéseket jelent, azonban csak webshopok számára elérhető, egyszerű honlapok számára nem. Segítségével konkrét termékeket megjeleníteni a Google keresési találatai felett, képpel, névvel, árral és akár egy rövid leírással.

A Shopping hirdetések előnyei a szöveges hirdetésekkel szemben, hogy az érdeklődők már a keresőben a konkrét termékkel találkozhatnak, képpel, leírással, árral, és össze is tudják hasonlítani a konkurencia hasonló termékeivel, mert azok is megjelennek ugyanott. Mindezek miatt sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy ha valaki egy ilyen hirdetésre kattint, akkor a webshop felületén meg is fogja vásárolni a kinézett terméket.

Közösségi média oldalak

Közösségi médiaA közösségi weboldalak nagyon fontos szerepet kapnak a webáruházak esetében. Mivel az emberek rengeteg időt töltenek el pl. a Facebookon, ezért a webshopoknak, cégeknek is jelen kell itt lenniük, és az aktivitásukra is figyelni kell. Rendszeresen kell új bejegyzéseket kirakni, képeket, videókat készíteni, és mindent meg kell tenni a követők számának folyamatos növeléséért.

A követők sokkal gyakrabban és nagyobb eséllyel vásárolnak, mint az ismeretlen látogatók, érdeklődők.

Facebook hirdetések

Ahogy a keresőben, úgy itt is lehetőség van fizetett hirdetések megjelenítésére. Ezek közül a legnépszerűbbek a Facebook hirdetések.

Facebook hirdetéseknél vagy a kattintásokért kell fizetni, vagy a megtekintésekért, vagy pedig akkor kell fizetni, ha valaki végrehajtja az előre meghatározott célt, pl. feliratkozik vagy vásárol.

Árösszehasonlító oldalak

Online vásárlás közben szinte biztosan mindenki találkozott már árösszehasonlító oldallal. Ilyen pl. az Árukereső vagy az Árgép. Ezeken az oldalakon az érdeklődők egy helyen találják meg a kinézett terméket több kereskedőtől, webáruháztól. Össze lehet hasonlítani a webáruházak árait, szállítási költségeit, a szállítási időket, és véleményeket is lehet találni a boltokról.

A webshop üzemeltetés szemszögéből nézve ezek is hirdetési felületek, és fizetni kell a bekerülésért, viszont, ha jobb ajánlattal rendelkezel, mint a konkurenciák, akkor nagyon jó eredményeket lehet elérni.

Hírlevél

A hírlevél egy olyan e-mail marketing forma, amit sokan régi, elavult megoldásnak tartanak, pedig ma is az egyik legjobb megoldás az eladások növelésére. Hírlevélre olyanok iratkoznak fel, akik érdeklődnek a webshop, valamint a termékek, szolgáltatások iránt, van tehát már kapcsolatuk a webáruházzal. Sokkal szívesebben fognak vásárolni, mint azok, akik pl. a keresőben látnak először egy hirdetést.

A webáruház indítás jogi feltételei

Webáruház indítás jogi feltételeiA webáruház indításának a legfontosabb jogi feltétele, hogy számlaképesnek kell lenni. Lehet webshopot működtetni tehát egyéni vállalkozóként és gazdasági társaságként is, de magánszemélyként nem.

A webáruházas kereskedelem nem engedélyköteles, nincs szükség fizikai boltra, üzletre, irodára sem. Mindössze bejelentési kötelezettséggel rendelkezik az online kereskedelmi forma, amit a cég székhelye szerint illetékes önkormányzat jegyzőjénél kell megtenni.

A korábban szükséges adatvédelmi bejelentést sem kell már megtenni, nem kell tehát NAIH adatvédelmi nyilvántartási számot igényelni sem.

A vállalkozás tevékenységi köre

Ahhoz, hogy egy vállalkozás online kereskedelmi tevékenységet folytathasson, a tevékenységi körei között szerepelnie kell a 4791 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem TEÁOR számnak.

Webáruházban nem forgalmazható termékek

Szinte minden olyan terméket lehet webáruházban is árusítani, amit üzletben is lehet. Az engedélyköteles termékek online forgalmazásához természetesen ugyanúgy szükség van az engedélyre, mint fizikai boltok esetén. Amennyiben ilyen árusítasz, akkor tájékoztatási kötelezettség is kapcsolódik hozzá, és az ahhoz kapcsolódó nyilvántartási számot fel kell tüntetni a webshopon.

Van azonban néhány olyan termékcsoport, melyeket webáruházban nem lehet árusítani. Ezek a 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről 3. számú mellékletében vannak felsorolva. Ezek összefoglaló néven a „Kizárólag üzletben forgalmazható termékek”, ide tartoznak pl. a veszélyes anyagok, egyes festékek, lakkok, állatgyógyászati készítmények és hatóanyagaik stb.

A webáruházak tájékoztatási kötelezettségei

A jogszabályok szerint a webshopoknak számos tájékoztatási kötelezettsége van. Ezek olyan dolog, melyekről tájékoztatni kell a fogyasztókat már azelőtt, mielőtt vásárolnának a webáruházból.

A tájékoztatási kötelezettségek:

  • A vállalkozás neve, adószáma, cégjegyzék száma, nyilvántartó cégbíróság neve, a cég székhelye, postai címe, jogi személy esetén a képviselő neve és elérhetőségei.
  • A vásárlási folyamat részletes bemutatása (az elektronikus úton történő szerződéskötés részletei).
  • A szerződéskötés lehetséges nyelvei.
  • Az adatbeviteli hibák utólagos javítási lehetőségei.
  • A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül-e, iktatod-e a szerződést, és az később hozzáférhető lesz-e.
  • A webshopban megvásárolható termékek, szolgáltatások, valamint a szállítással kapcsolatos információk (költségek, határidők, szállítási módok, átvételi módok) és a fizetési lehetőségek.
  • Garanciális feltételek.
  • Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás.
  • Elállási határidő, feltételek, elállási nyilatkozat minta.
  • Peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezés módja.
  • Békéltető testülethez fordulás lehetősége, a cég székhelye alapján illetékes békéltető testület neve és elérhetőségei.

Az adatvédelem és a GDPR

Webáruház kereskedelem nem lehetséges személyes adatok kezelése nélkül. Ha pedig személyes adatokat kezelsz, akkor adatvédelmi tájékoztatóra és GDPR megfelelésre van szükség.

Az adatvédelmi tájékoztatóban szerepelni kell:

  • Az adatkezelő (webshop üzemeltető) és elérhetőségei.
  • A személyes adatok kezelésének célja, jogalapja.
  • Ha van adatvédelmi tisztviselő, akkor az elérhetőségei.
  • Adatfeldolgozók nevei, elérhetőségei.
  • Az érintettek jogai, jogorvoslati lehetőségei.
  • A személyes adatok tárolási idejét.
  • A hozzájárulás visszavonásának lehetőségének és módjának.
  • A felügyeleti hatósághoz történő panaszbenyújtás joga.

Ha egyedi fejlesztésű, saját webshop készítésén gondolkodik kérje ingyenes, kötelezettség mentes ajánlatunkat

Gyakori webáruház készítés kérdések

Mennyi a webáruház készítés ára?

Egy átlagos saját fejlesztésű webshop készítés 99.000 és 850.000 Ft közötti áron érhető el. A webshop készítés árak függnek a webáruház funkcióitól, hogy egyedi webáruház design vagy sablon, valamint a webshop kapott szolgáltatásoktól.

Mennyi idő alatt készül el egy webshop?

A saját, egyedi webáruházak átlagos elkészítési ideje 3-4 hét.

Mi kell ahhoz, hogy egy webáruházat elindítsak?

Valamilyen alkalmas vállalkozási forma, számlaképesség. Árulandó termékek. Egy domain név, tárhellyel és egy jól felépített, átgondolt webáruház.

Megéri-e webáruházat nyitni 2023-ban?

Az online kereskedelem az egyik legjobb, legegyszerűbb vállalkozási lehetőség. Érdemes belevágni, mert az egyik legjobban fejlődő kereskedelmi formáról van szó. A teljes kiskereskedelmi forgalom 10%-a az online térben történik és ez az adat folyamatosan nő.

Milyen webáruházat érdemes indítani?

Mire van kereslet Magyarországon? Ha van saját termékünk, amit eddig is el tudtunk adni, akkor egyszerű dolgunk van, mert webshop készítés segítségével még több embert érhetünk el, még többet adhatunk el a termékünkből. Ha most akarjuk kitalálni mit áruljunk, akkor érdemes átnézni, hogy mi az amit mások el tudnak adni az interneten. 2022-ben a legtöbbet ezekből adtak el: sportruházati cikkek, divat ruházat, játékok, barkács, ajándék és szépségápolási termékek, valamint fellendülőben vannak a napi fogyasztási cikkek is értékesítése.

Vissza a listába!