Milyen a jó webáruház adminisztrációs felület?

3

A webáruházas, az internetes kereskedelem népszerűsége töretlenül növekszik mind a vásárlók, mind a kereskedők körében. Akik webáruházat szeretnének indítani, azok először általában a felhasználói megjelenés, a webshop készítő korábbi munkái alapján bíznak meg egy webáruház készítőt. Azonban nem csak az a fontos, hogy a webshop látogatói mit látnak, amikor oldaladra érkeznek, hanem az is, hogy a webáruház működtetése a lehető legegyszerűbb legyen.

Milyen a jó webáruház adminisztrációs felület?

Mit is jelent a webáruház adminisztrációs felülete?

Az adminisztrációs felület az a felületet jelenti, ahova bejelentkezve a működtethető a webshop: frissíthetők a termékek, kategóriák, kezelhetők a rendelések, módosíthatók a webáruház felületén megjelenő információk, a szállítási költségek stb. Minél felhasználóbarátabb, minél könnyen kezelhetőbb webshopod admin felülete, annál kevesebb időt fog elvinni a működtetés.

A cégünk által készített webáruházak adminisztrációs felülete a linken megtekinthető, kipróbálható.

Felhasználóbarát webáruház készítés

Milyen a jó adminisztrációs felület?

A megrendelések kezelése

A beérkező megrendelések az adminisztrációs felületen kerülnek feldolgozásra, kezelésre. Webáruházainknál a megrendelések egy oldalon kilistázhatók, valamint a részleteik a rendelések részletei is egy kattintás után elérhetővé válnak. A rendelések akár a leadás után is módosíthatók, valamint státusz adható meg nekik, így mindig lehet tudni, hogy az eladási folyamat mely lépésénél tart az adott rendelés. A megrendelések egyszerű kezelését az automatikus e-mailek is segítik, nem kell folyamatosan az admin felületet figyelni, ha beérkezik egy rendelés, rendszerünk automatikusan üzenetet küld Ügyfeleinknek.

Webáruházainkat össze tudjuk kötni számlázó programokkal, így akár egy lépésben kezelhető a rendelés feldolgozása a számlázással, amivel rengeteg időt lehet megspórolni.

A regisztrált felhasználók kezelése

Ahogy egy webshop fejlődik, ahogy egyre többen rendelnek, úgy növekszik a regisztrált felhasználók száma is. Előbb-utóbb elérkezik az az időszak, amikor már átláthatatlan, kezelhetetlen, ha minden felhasználót ömlesztve látsz. Ilyenkor jön jó a csoportosítás lehetősége.

Az általunk készített webshopoknál nem csak csoportok hozhatók létre, hanem az egyes csoportba tartozó felhasználók számára egy kattintással lehet kedvezményeket beállítani. A felhasználók emellet exportálhatók.

Termékek, kategóriák létrehozása, módosítása

A webshop működtetés másik nagy részét a kategóriák és a termékek hozzáadása, módosítása, törlése fogja jelenteni. Webáruházainkban a termékeket, kategóriákat minimális szövegszerkesztési ismeretekkel könnyedén lehet kezelni, nincs szükség programozói képességekre.

Nem mindenki, különösen a nagyobb webáruházak, szeretnek azonban az adminisztrációs felületre belépve egyesével módosítani minden terméket, hanem .csv fájl segítségével módosítják a termékeket, kategóriákat. Webshopjaink erre is lehetőséget biztosítanak. Ha nem tudod, hogy ez mit jelent, akkor sem kell kétségbe esnek, ugyanis Ügyfeleink számára minta .csv-t biztosítunk, ami alapján el lehet kezdeni a saját dokumentum összeállítását, felépítést, ha így szeretnéd webshopodat üzemeltetni.

Fizetési is szállítási lehetőségek módosítása

Gyakran előfordul webshop működtetés során, hogy megváltoznak a szállítási, fizetési feltételek, lehetőségek, költségek. A jó adminisztrációs felületet az is jellemzi, hogy minden ilyen módosítást a webshop üzemeltetője saját maga el tudjon végezni, ne kelljen mindenhez programozó segítségét kérni.

Webshopjaink admin felületén könnyedén változtathatók a szállítási költségek, értékhatárok, lehetőségek, valamint a fizetési lehetőségek is egyszerűen módosíthatók.

Keresőoptimalizálási (SEO) lehetőségek

Egyre több webshop tulajdonos ismeri fel a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket. Minél előrébb szerepel webshopod a Google-ben, annál több látogatóra, rendelésre lehet számítani. A SEO egyes teendői programozásbeli átalakítások, azonban a termékek, kategóriák leírásai, meta címkéi, a tartalmak formázása az adminisztrációs felületen keresztül megoldható kell, hogy legyenek.

Összefoglalás

Webáruház indítása előtt nem csak a vásárlók számára látható felületet érdemes tanulmányozni, megismerni, hanem a webáruház adminisztrációs felületét is. Az admin felület azt a felületet jelenti, ahol a webshop üzemeltetője tudja módosítani, változtatni a webshop tartalmait, termékeit, kategóriáit. Webáruház indításkor mindenképpen olyan webshopot válassz, amely könnyedén üzemeltethető, mert ezzel időt és erőforrásokat spórolhatsz meg magadnak.

Felhasználóbarát webáruház készítés

Vissza a listába!