Téma: webshop készítés

Minden a webshop készítésről

Webshopot nyitni pont olyan nehéz, mint üzletet nyitni. Az üzlet berendezésébe és kicsinosításába fektetett pénzünk az online világban a webshopunk fejlesztésére fordított összegnek felel meg. Üzlet = Webshop. Mindenki tudja mi a különbség egy rossz helyen nyitott üzlet és egy jó helyen nyitott üzlet között. Oldalunkon, cikkjeinkben segítünk, hogy a megfelelő "helyen" nyissa meg álmai webshopját.

Webshop bérlés vagy saját webshop vásárlása

Béreljünk vagy vegyünk egyet? Nem mindegy milyen webshop motort használunk, a bérlés kezdetben lehet olcsó, de ha kinőttük magunkat, akkor onnan nehezebben lépünk tovább egy bérelt , mint egy csak nekünk fejlesztett, a mi igényeinkhez igazított webshoppal. Ha veszünk, akkor valami nyílt forráskódút vegyünk, vagy egyedi fejlesztésűt? Mindegyik megoldásnak megvan a maga előnye és hátránya is. Mérlegeljünk mielőtt webshop motort választunk, mert később nehezebb és költségesebb lesz váltani. Ne rövidtávra tervezzünk, ez a döntés hosszú évekre meghatározhatja a működésünket és online sikerünket.

A webshop készítés ára, webshop indítás költségei

Fontos dolog, hogy megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb webshop fejlesztőt, aki folyamatosan fejleszti, karbantartja webshopunkat és jó tanácsaival segíti növekedésünket. Nem mindig az olcsó, ingyenes webshop a jó megoldás, ha hosszabb távra tervezünk, akkor érdemes egy egyedi fejlesztésű, csak a mi igényeinkhez szabott webshopot választani. Csomagjaink között mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, mind árban, mind funkcióban. 130.000 Ft-tól 550.000 Ft-ig kínáljunk wwebshopjainkat.

GDPR tudnivalók cégek, vállalkozások számára
máj
11
4 perc
A GDPR (General Data Protection Regulation) az Európai Unió új adatvédelmi rendelete, amely 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatja az adatkezelési szabályokat az egész világon. Sokan azt hiszik, hogy ez csak a honlapok, webáruházak adatkezelésére fog vonatkozni, azonban ez nem így van. A GDPR minden olyan cégre vonatkozik, amely EU...
A popup ablakok használata webáruházaknál
már
29
3 perc
A popupok azok a kis felugró ablakok, amikkel gyakran találkozunk internetezés közben különböző honlapokon: felugranak, ha egy új honlapra érkezünk, ha vásárolni szeretnénk, ha elhagyni készülünk egy weboldalt stb. Ennek megfelelően sokak számára (főleg a gyakorlott internetet használók számára) az első tulajdonság, ami eszükbe jut, hogy mennyire...
Webáruház kosárelhagyás csökkentése
jan
04
5 perc
A kosárelhagyás alatt azt értjük, amikor a webáruház vásárlója elkezdi a vásárlási folyamatot, berakja a kiválasztott terméket a kosárba, azonban valamilyen okból kifolyólag elhagyja a webshop felületét azelőtt, mielőtt a tranzakció megtörténne. Ha sok ilyen kosárelhagyás van egy webáruháznál, akkor azzal sok bevételtől eshetünk el....
4791 - Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
nov
09
1 perc
Webáruház indítás előtt felmerül a kérdés, hogy milyen engedélyek szükségesek hozzá, milyen bejelentési kötelezettsége van. A webáruházak általában a 4791 - csomagküldő, internetes kiskereskedelem tevékenységi körébe tartoznak a TEÁOR’08 szerint (Tevékenységek Egységes Ágazati Osztályozási Rendszere). Ezt a tevékenységi kört fel kell venni a...
Webáruház készítés: hogyan írjunk kiváló termékleírásokat?
okt
25
3 perc
Sokan nem gondolnák, de egy webshop elkészítésébe nem csak a termékek feltöltése, jellemzőik megadása tartozik bele, hanem a termékek leírását is el kell készíteni. Ez nem csak annyiból áll, hogy felsoroljuk a tulajdonságaikat, hanem lehetőleg egyedi, részletes leírással célszerű ellátni minden egyes terméket, mert ez alapján fogják az érdeklődők...