Téma: webshop készítés ár, árak, hasznos tanácsok

Minden a webshop készítésről, árak, hasznos tanácsok

Webshopot készíteni pont olyan nehéz, mint üzletet nyitni. Az üzlet berendezésébe és kicsinosításába fektetett pénzünk az online világban a webshopunk készítésére fordított összegnek felel meg. Üzlet = Webshop. Mindenki tudja mi a különbség egy rossz helyen nyitott üzlet és egy jó helyen nyitott üzlet között. Webshop készítést segítő cikkjeinkben hasznos tanácsokat olvashat Oldalunkon, cikkjeinkben segítünk, hogy a megfelelő "helyen" nyissa meg álmai webshopját.

A webshop készítés ára, webshop indítás költségei

Talán az egyik legfontosabb dolog, hogy megtaláljuk legjobb webshop fejlesztőt, aki majd karbantartja, fejleszti webshopunkat és tapasztalatával, jó tanácsaival segíti majd webshopunk növekedését. Nem mindig az olcsó webshop a jó megoldás. tervezzünk hosszabb távra, bízzunk a saját webshopunk sikerében, válasszunk egyedi fejlesztésű, csak a mi igényeinkhez szabott webshopot. 

Webshop indítás jogi feltételei, segítség a webshop indításhoz

Cikkjeinkben segítünk egy jogilag helyes webshop kialakításában. Minden információt rendelkezésre bocsátunk, hogy sikeres, jól működő webshop tulajdonosa lehessen.

Egyedi fejlesztésű, könnyen bővíthető webshop motor

Tudjuk milyennek kell lennie egy jól felépített termék oldalnak a webshopban. Tudjuk mitől gyors és jól használható egy webshop. tudjuk, hogy lehet jól keresőoptimalizálni egy elkészült webshopot. Ez elmúlt 15 évben szerzett tudásunkat tükrözik elkészült webshopjaink és egyedi fejlesztésű, önnyen kezelhető és bármilyen egyedi modullal bővíthető webshop motorunk.

 

Mit tartalmazzon egy webshop szállítási információk oldala?
nov
13
2 perc
Az egyik leggyakoribb oka a kosárelhagyásoknak, hogy a vásárlók a vásárlási folyamat késői fázisában találkoznak olyan díjakkal, melyeket túl soknak ítélnek meg, és abbahagyják a vásárlást. A legtöbbször előforduló költség a szállítási díj. A webáruház szempontjából célszerű egy külön szállítási információk aloldalt készíteni, és azt jól látható...
Hogyan növeljük egy webáruház rendeléseinek értékét?
nov
07
3 perc
Minden webshop folyamatosan azon dolgozik, hogy több bevételre tudjon szert tenni. Ennek elérésére több lehetőség is van. Az egyik a látogatószerzés, vásárlószerzés, melyekkel új embereket lehet webshopodra csábítani, akiket aztán vásárlóvá próbálsz konvertálni. A másik lehetőség, hogy azt próbálod elérni, hogy aki már biztosan vásárol, minél több...
Online vásárlás külföldről tudnivalók
okt
29
3 perc
Az internetes kereskedelem népszerűsége évek óta töretlenül emelkedik, egyre többen vásárolnak online. Ha Magyarország területéről, magyar webshopból rendelsz, akkor nem kell plusz költségekkel számolni, és könnyebb azt is eldönteni, hogy melyek a megbízható webáruházak. De mi a helyzet, ha másik EU-s országból jön a csomagod, vagy akár az EU-n...
Hogyan csinálj az egyszeri webshopos vásárlókból visszatérőt
okt
24
3 perc
A webáruházas kereskedelem két fontos folyamatból áll: az első feladat, hogy a látogatókat rávedd arra, hogy vásároljanak nálad, majd a következő feladat, hogy az egyszeri vásárlók visszatérjenek webshopodra, és még többször vásároljanak a jövőben. A legtöbb egyszeri vásárló az ünnepi időszakban érkezik a webáruházakhoz, mivel ilyenkor...
Visszajelzések kérése webáruháznál: a kérdőív
okt
17
3 perc
Amikor elkészíted webáruházad, akkor feltételezed, hogy a látogatóknak, vásárlóknak mire lesz szükségük, és az alapján készíted el a webshopod. Ha elindítod webáruházad és jönnek az emberek, akkor már lehetőséged van arra, hogy tőlük kérj visszajelzéseket, melyek alapján javíthatod webshopodat, és extra bevételekre tehetsz szert. Cikkünkben a...
A közösségi média használata webáruház ügyfélszolgálatként
okt
10
4 perc
A közösségi média jelentős szerepet játszik az emberek mindennapjaiban. Ennek megfelelően a nagyobb cégek már évek óta jelen vannak, hirdetnek az egyes platformokon. Hazánkban a Facebook a legnépszerűbb közösségi média oldal, így itt ma már szinte kötelező minden webshopnak, vállalkozásnak jelen lenni rajta, de a Twitter és az Instagram...
Webáruház üzemeltetés: hogyan készüljünk az ünnepekre
okt
03
4 perc
Lassan jön a karácsonyi időszak, ami jelentős forgalomnövekedést szokott okozni a webáruházak számára. Ilyenkor gyakran szoktak az emberek saját maguknak vásárolni dolgokat, valamint ismerőseiket, barátaikat, rokonaikat megajándékozni. Webshopok számára célszerű az ünnepi szezont kihasználni, cikkünkben arról lesz szó, hogyan lehet ezt megtenni...
Webáruház üzemeltetés: az ajándékkártyák kihasználása
szep
26
3 perc
A webshopok egyik legfontosabb feladata, hogy folyamatosan új vásárlókat tudjanak szerezni, valamint, hogy új emberekkel ismertessék meg a webáruházat, akik aztán később vásárolni fognak tőlük. Erre az egyik lehetőség az ajándékutalvány, amely vásárlást és új látogatót jelenthet egyszerre. Bejegyzésünkben tippeket, tanácsokat fogunk adni...
Mit tanulhatnak a webáruházak a fizikai boltoktól?
szep
19
4 perc
A webáruházas kereskedelem és a fizikai boltok között számos különbséget találhatunk, első ránézésre teljesen másnak tűnik a két kereskedelmi forma. Ennek ellenére azonban vannak olyan trükkök, megoldások, melyeket érdemes átvenned a fizikai boltoktól, ha sikeres webáruházat szeretnél működtetni. Ezeket fogjuk cikkünkben bemutatni. Az...
Webshop készítés: a kapcsolat oldal kialakítása
szep
05
3 perc
Jártál már úgy, hogy rátaláltál a szinte tökéletes termékre egy webáruházban, csak néhány apró kérdést szeretnél feltenni az eladónak, és rendelnél is, de nem találod az elérhetőségeit? Nem vagy egyedül. Gyakori hiba webáruház készítés során, hogy a vállalkozás nem tünteti fel elérhetőségeit, vagy csak el vannak dugva az oldalon. Cikkünkben a...
EU pályázatok vállalkozásoknak webáruház készítésére
aug
30
4 perc
Az Európai Unió számos projekt megvalósítását támogatja az uniós pályázatok segítségével. Az éppen aktuális program az Európa 2020 stratégia, aminek magyar megfelelője a Széchenyi 2020 program. Számos témában lehet pályázatokat benyújtani a Széchenyi program 2020 keretein belül, bejegyzésünkben azokra a pályázatokra fogunk koncentrálni, melyekkel...
Webáruház hűségprogram indítási tanácsok
jún
28
4 perc
A webáruházas vásárló szerzés egyik alapszabálya, hogy többe kerül új vásárlót szerezni, mint egy régit megtartani. Ennek megfelelően gondolnod kell arra, hogy a korábbi vásárlókat, regisztrálókat milyen eszközökkel fogod rávenni arra, hogy a későbbiekben is vásároljanak cégedtől. Erre az egyik népszerű megoldás a hűségprogram létrehozása...
Hogyan kérjünk vásárlói, látogatói visszajelzéseket?
feb
08
3 perc
Az internetes kereskedelem egyik legfontosabb része, hogy minél több információt megtudjunk a látogatókról, vásárlókról, és ezeket a megszerzett információkat tudatosan alkalmazzuk webáruházunk jövőbeli működéséhez, valamint eladások generálásához. Erre jó lehetőség pl. a Google Analytics, melyet „telepítve” webshopunkra, megfigyelhetjük a...
Webáruház landoló oldal kialakítása
feb
01
4 perc
A landing page (landoló oldal) az a lap, ahova a látogató megérkezik webáruházunk felületére (Google-ből, fizetett hirdetésről vagy például egy blogról, linkről érkezik ide). Minél hamarabb fel kell kelteni az érdeklődését, rá kell bírni arra, hogy azt csinálja, ami miatt létrehoztuk a landoló oldalt. Ez a cél lehet pl. vásárlás, hírlevélre...
Webáruház email marketing: a rendelés utáni email
dec
21
3 perc
Ha webáruházzal rendelkezünk, de nem foglalkozunk az email marketinggel, akkor valamit rosszul csinálunk. Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, hogy lehet előnyünkre fordítani a vásárlás utáni emaileket, és több bevételt szerezni segítségükkel. Vásárlás utáni visszaigazoló email Közvetlenül a vásárlás után kerül kiküldésre a visszaigazoló email....
Webáruház készítés: a visszaküldési feltételek meghatározása
dec
15
4 perc
A sikeres webáruházakhoz hozzátartozik a jól átgondolt termék visszaküldési folyamat is. Sokan csak a törvényben előírt 14 napon belüli visszaküldést engedélyezik, valamint a költségeket a vásárlóval fizettetik ki, azonban nem minden esetben ez a legjobb megoldás. Ahogy a webáruház többi részével, a visszaküldéssel is lehet előnyhöz jutni a...
Webáruház készítés: a webshop főoldalának kialakítása
dec
01
5 perc
A főoldal sok esetben egy webáruház leglátogatottabb oldala, az az oldal, amely a bizalom megteremtéséhez, a legtöbb eladáshoz vezet. Kialakítása nem egyszerű feladat, ha azt akarod, hogy minden egyes célnak megfeleljen. Ha több száz vagy ezer terméket árulsz, több tíz kategóriába sorolva, akkor annyi terméket kell megjeleníteni, mely jól...
Webáruház készítés: a kategória oldal kialakítása
nov
07
5 perc
Az előző cikkünkben a webáruházak termékoldalainak leírásaival foglalkoztunk, mai cikkünkben egy másik webshop készítési tanáccsal fogunk szolgálni, a webáruház kategória oldalainak kialakításával kapcsolatban. A jól kialakított kategória oldal nem csak a hasonló termékeket foglalja össze, hanem információval is szolgál az adott termékekről,...
Gyakori webáruház indítás előtti hibák
okt
06
3 perc
Mondhatni, hogy ma már minden közepes/naygobb vállalkozás számára alapkövetelmény egy webáruház készítése, ami látszik is a folyamatosan növekvő webshopok számán, azonban sokan gondolják úgy, hogy egy webáruház indítása nehézségektől mentes. Ez azonban nem is állhat messzebb az igazságtól. Nem csak annyiból áll egy webshop indítása, hogy...
Hogyan adjunk el drága termékeket webáruházunk segítségével?
szep
28
4 perc
Ha webáruházzal rendelkezel, vagy most tervezel webshopot nyitni, akkor valószínűleg gondolkodtál már azon, hogy mi van akkor, ha nem tudod elég olcsón adni termékeidet a konkurenciához képest. Természetesen a legjobb módja annak, hogy az érdeklődők nálad vásároljanak az, ha olcsóbban adod a termékeket, azonban nem ez az egyetlen lehetőség, hogy a...
Webshop konverzió növelés tippek
szep
25
5 perc
Sokan úgy gondolják, hogy elég elkészíttetni egy webshopot, látogatókat szerezni, és garantált a siker, azonban ez nem is állhatna messzebb a valóságtól. Ha nem tudod ezeket a látogatókat vásárlókká konvertálni, akkor nem sokat érnek. Cikkünkben azt fogjuk bemutatni, hogy milyen megoldásokkal lehet egy webshop konverzióit növelni. Könnyű...
Milyen a jó webáruház ügyfélszolgálat?
szep
02
2 perc
Webshop üzemeltetése során vásárlókkal kell foglalkoznod, biztos lehetsz benne, hogy ez panaszokkal, reklamációkkal fog járni. Az átlagos felhasználó tudja, hogy ha nem kapja meg a kellő kiszolgálást, panaszait az internet segítéségével könnyen el tudja juttatni több ember számára is. Ennek megelőzéséhez szükséges a megfelelő webáruház...
Új látogatókat szeretnél webshopodhoz? Indíts blogot!
aug
31
3 perc
A SIKERES WEBSHOPOKHOZ hozzátartozik a látogatók számának folyamatos növelése. Sokan azt hiszik, hogy az eladások növelése csak közvetlen módon történhet (hírlevél tökéletesítése, különböző akciók, fizetős látogatószerzés - Google Adwords), azonban ez nem állhat messzebb a valóságtól. Az egyik legegyszerűbb módja a webáruházas látogatószerzésnek,...
Milyen költségei vannak egy webshop indításának? A webáruház nyitás költségei!
aug
20
3 perc
A webáruház nyitás költségei sokféle tételből állnak össze. A webáruház elkészítésének díján felül kalkulálnunk kell a fotós, szövegíró, tárhely, domain, ssl tanúsítvány, reklám költségekkel is. Nézzük meg, hogy milyen költségekkel kalkulálhatunk egy webáruház indításakor. A webáruház programozójának, designerének költségei Az első lépés...
Mobilbarát webáruház készítés
aug
16
2 perc
Ha webshopot szeretnél készíteni, vagy egy már működő webshopot akarsz fejleszteni, az egyik legjobb és legegyszerűbb megoldás erre a mobilbarát webáruház készítése. Manapság már az emberek nagy része használ okostelefont vagy tabletet a világháló böngészésére, így rájuk szintén gondolni kell, amikor egy webshop kialakítását tervezed. Azokat az...
Saját webshop készítése, felépítése, indítása, működtetése
aug
09
3 perc
A saját webshop készítés, a webshop nulláról történő felépítése és indítása sok munkát, időráfordítást igényel. Cikksorozatunkkal ehhez szeretnénk segítséget nyújtani, megkönnyíteni az első lépéseket ahhoz, hogy jól működő, gazdaságos webshopod legyen. Saját webshop termékei Az elkészült webshopban árusított termékek megválasztása A...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2017-ben
júl
01
7 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Kérje ingyenes ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) mintánkat Kell-e...
Webáruház bérlés hátrányai! Webáruház bérlés vagy saját webáruház vásárlás?
máj
10
2 perc
Az első komoly döntés, amikor elindulunk a webáruház indítás rögös, de sok örömet is okozó útján, hogy webáruházat béreljünk vagy saját webáruházat vásároljunk. Mi az a webáruház bérlés? A bérelhető webáruházak általában felhő alapon működnek, tehát a fejlesztők egy közös programkódot fejlesztenek, melyet minden webáruház tulajdonos használ...
Webáruház nyitás jogi feltételei, webshop nyitás feltételei 2016-ban
jún
21
7 perc
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk, hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól, a webáruház készítés jogi feltételeiről. Kérje ingyenes ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) mintánkat Kell-e...
Milyen költségei vannak a webáruház létrehozásának? Mennyi a webáruház készítés ára?
jún
10
2 perc
Webdesigner, programozó munkadíja Nagyon széles palettáról válogathatunk, ha meg akarjuk találni a megfelelő weboldal készítőt, aki elkészíti számunkra álmaink webáruházát. A webáruház elkészítésének programozói munkadíja függ az általunk megálmodott webshop funkcióktól (ha ezek már le vannak programozva, akkor úgymond a „dobozos” terméket...