Téma: webáruház keresőoptimalizálás, webshop SEO

Webáruház keresőoptimalizálás, webshop SEO cikkek, tanácsok

Egy sikeres webáruháznak látogatókra van szüksége, akiknek megszerzésére a keresőoptimalizálás az egyik legjobb megoldás, köszönhetően hosszan tartó, folyamatos eredményének, és annak, hogy a Google keresőből szerzett látogatókért nem kell külön fizetni. Bejegyzéseinkben webáruházak számára szolgálunk tippekkel, tanácsokkal.

Webshop technikai rendbetétele és tartalma

Az oldal felületén elvégzett SEO két nagy részből tevődik össze: a webáruház technikai redezettségéből és a minőségi, releváns, egyedi tartalomból. A technikai megoldásokhoz hozzátartozik pl., hogy egy webáruház reszponzív, mobilbarát legyen, a webshop gyorsan működjön, vagy, hogy az oldalak, termékek, kategóriák meta címe és leírása megfelelően legyen kitöltve. Az egyedi, máshol nem fellelhető tartalom segítségével lehet jelezni a Google felé, hogy miről is szól webshopunk, melyik felhasználókat irányítja ide.

Webáruház linképítés

Az oldal felületén kívül elvégzett keresőoptimalizálás legfontosabb része a linképítés. Minél több értékes, minőségi link mutat webáruházunkra, annál jobban fogja a Google is értékelni a weboldalt. A korábbi időszakkal szemben ma már nem a linkek mennyisége számít, így figyelni kell arra, hogy honnan szerezzük a linkeket webshopunkra.

Webshop keresőoptimalizálás: a meta címkék elkészítése
szep
13
4 perc
A webáruházak számára az egyik legfontosabb feladat, hogy minél több látogatót, vásárlót tudjanak szerezni, aminek elengedhetetlen eleme a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás (SEO) több részfolyamatáról írtunk már bővebben, ilyen volt a blog indítása (tartalommarketing), az egyedi termékleírások elkészítése vagy a főoldal...
Mi az a Google Trends és mire jó?
aug
22
3 perc
Az ingyenesen használható Google Trends lényege, hogy megmutatja az egyes keresési kulcsszavakhoz, kifejezésekhez tartozó statisztikákat különböző területekre bontva. Ez a terület lehet akár az egész világ is, de lehet kifejezetten a magyarországi keresésekre szűrni, sőt, akár hazánk egyes megyéire is le lehet bontani a statisztikákat, ha elég...
Gyakori hibák webshop indításakor
aug
08
4 perc
Egy webshop indítása elméletben nem bonyolult dolog, gyakorlatban azonban sokszor előfordulnak olyan gyakori hibák, melyeket egy kis utánajárással, tervezéssel meg lehet előzni. Bejegyzésünkben olyan hibákat fogunk bemutatni, amiket célszerű megelőzni, ha azt szeretnéd, hogy internetes áruházad minél gyorsabban sikeres legyen, pénzt hozzon...
Webshop blog: tanácsok egy bejegyzés, cikk elkészítéséhez
jún
05
4 perc
A webáruházak felületén megjelenő rendszeres, friss, új tartalom ma már az egyik elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak (SEO-nak) és a marketingnek egyaránt. Ennek megfelelően cégünk is egyre több olyan webshopot készít, ahol külön kérik az Ügyfelek, hogy legyen lehetőségük cikkeket, híreket közzétenni. Egy ilyen bejegyzés elkészítéséhez...
Webshop készítés: a Rólunk oldal elkészítése
ápr
26
3 perc
A webáruházaknál a Rólunk (Bemutatkozás) oldal az egyik legfontosabb, nem közvetlenül a termékekhez kapcsolódó oldal. Ennek ellenére sokan nem fordítanak elég figyelmet kialakítására, sőt, jó néhány olyan webáruházzal is találkothatunk, ahol egyáltalán nincs bemutatkozó oldal. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy miért fontos ez az oldal, és...
Hogyan szerezzük meg webáruházunk első vásárlóit?
jan
25
4 perc
Az internetes kereskedelem egyik legnehezebb feladata, legyen szó induló webáruházról, vagy már működő webshopról, hogy új vásárlókat szerezzünk magunknak. Ez különös nehézségekkel jár új, most induló webshop esetén, mivel nem „új” vásárlókat kell szerezni, hanem az elsőt, első néhányat. Sokan nem foglalkoznak eleget, vagy egyáltalán, a látogatók...
Webáruház készítés: a főoldal keresőoptimalizálása
dec
07
5 perc
A főoldal a webáruházak egyik legfontosabb oldala. Előző cikkünkben bemutattuk, hogy kell kialakítani, ha a látogatók szempontjából vizsgáljuk meg az oldal. Mai cikkünkben a keresőoptimalizált főoldalról lesz szó. A keresőoptimalizálásról (SEO) már írtunk bővebben, bemutattuk, miért fontos. Most megtudhatod, hogy milyen lehetőségeid vannak arra,...
Webáruház készítés: hogyan írjunk kiváló termékleírásokat?
okt
25
3 perc
Sokan nem gondolnák, de egy webshop elkészítésébe nem csak a termékek feltöltése, jellemzőik megadása tartozik bele, hanem a termékek leírását is el kell készíteni. Ez nem csak annyiból áll, hogy felsoroljuk a tulajdonságaikat, hanem lehetőleg egyedi, részletes leírással célszerű ellátni minden egyes terméket, mert ez alapján fogják az érdeklődők...
Új látogatókat szeretnél webshopodhoz? Indíts blogot!
aug
31
3 perc
A SIKERES WEBSHOPOKHOZ hozzátartozik a látogatók számának folyamatos növelése. Sokan azt hiszik, hogy az eladások növelése csak közvetlen módon történhet (hírlevél tökéletesítése, különböző akciók, fizetős látogatószerzés - Google Adwords), azonban ez nem állhat messzebb a valóságtól. Az egyik legegyszerűbb módja a webáruházas látogatószerzésnek,...
Hogyan szerezz új vásárlókat webáruházadhoz?
aug
15
3 perc
Amennyiben webáruházat nyitottál, az első és legnagyobb kihívás az új látogatók webshopodra csábítása, majd ezen látogatók eladásokká történő konvertálása. Ezt a két folyamatot fogjuk részletesen bemutatni cikkünkben. Látogatók szerzése Minőségi tartalom Az egyik leggyakoribb hiba, ha webáruházak másolt termékleírásokat, tartalmat...